Якщо людина не виходить на зв’язок: що треба повідомити на гарячі лінії Мінреінтеграції
![Якщо людина не виходить на зв’язок: що треба повідомити на гарячі лінії Мінреінтеграції Якщо людина не виходить на зв’язок: що треба повідомити на гарячі лінії Мінреінтеграції](https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2022/11/img_20221109_122515_159.jpg)
Якщо зв’язок із цивільною людиною втрачено, звертайтеся на гарячі лінії Національного інформаційного бюро або Уповноваженого зі зниклих безвісти та дотримуйтеся чіткого алгоритму дій.
Про це повідомили на сайті Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.
Фахівцям кол-центру необхідно надати такі дані:
1. Прізвище, ім’я, по батькові й дату народження – власні та зниклого.
2. Контакти зниклої особи й останнє місце її фактичного перебування.
3. Особливі прикмети людини.
4. Дату, коли вона востаннє виходила на зв’язок, і в який спосіб це робила.
5. Інформацію про контактних осіб, які востаннє спілкувалися чи бачилися зі зниклим.
Як повідомляли раніше, у Мінреінтеграції нагадали про роботу регіональних офісів Уповноваженого зі зниклих безвісти.
Джерело: Київська обласна військова адміністрація
Відео
![](https://rupor.com.ua/wp-content/uploads/2024/07/holovni-novyny-ponedilka-26-02-youtube-thumbnail-310x185.jpg)