Як економити час на спілкуванні з комунальниками: поради

image
13 Вересня 2019, 15:03
Поділитися:

У серпні онлайн-сервісом «Дистанційне обслуговування» скористалися 20 594 користувачів сайту Центру комунального сервісу, повідомила пресслужба КМДА.

У ЦКС нагадують містянам, що для вирішення деяких питань вже не потрібно приходити безпосередньо до сервісних центрів, достатньо залишити звернення в онлайн-режимі. Зокрема, дистанційно можна замовити:

  • розпломбування, опломбування квартирних лічильників води;
  • контрольне зняття показань;
  • дублікат рахунку-повідомлення;
  • акт взаєморозрахунків за спожиті послуги;
  • замовити довідку про стан заборгованості;
  • внести зміни до кількості зареєстрованих у квартирі для подальших нарахувань;
  • заповнити форму для укладання договору про надання розстрочки зі сплаті заборгованості.

Щоб звернутися онлайн, потрібно авторизуватися в особистому кабінеті на сайті ЦКС, обрати у розділі «Споживачам» «Дистанційне обслуговування» та, обравши питання з переліку, залишити звернення (інструкція з користування сервісом – за посиланням: https://cks.com.ua/faq/iuos).

Нагадаємо, що сервіс запрацював з липня 2019 року для зареєстрованих в особистому кабінеті ЦКС користувачів (відеоінструкція з реєстрації для нових користувачів за посиланням – https://bit.ly/2JxDbmt).

 

Дивіться красиві відео та цікаві репортажі на нашому каналі в Youtube!

Джерело: Вечірній Київ