Уся комуналка в «єдиному вікні»: кияни зручно отримують консультації

image
11 Жовтня 2019, 14:44
Поділитися:

З початку року в комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (ЦКС) надано понад 1,8 мільйона консультацій і послуг з питань житлово-комунального господарства. Щодня в ЦКС надають понад 6,6 тисячі консультацій – як телефонних та електронних, так і безпосередньо в сервісних центрах і точках прийому.

Про це заявив генеральний директор концерну Андрій Щербина.

Він нагадав, що «Центр комунального сервісу» (ЦКС) працює за принципом «єдиного вікна».

– Ми єдина абонентська служба, яка допомагає киянам отримувати сервіс в єдиному місці і не витрачати час на роботу з кожним постачальником послуг. Ми унікальна в Україні мережа, яка налічує 40 консультаційних центрів. Сервісами ЦКС користуються кияни, які отримують комунальні послуги. За 9 місяців 2019 року фахівці ЦКС опрацювали 1,8 мільйона звернень, з них: 1 017 997 консультацій надали фахівці в телефонному режимі; 744 096 споживачів звернулися безпосередньо до сервісних центрів; 65 107 відповідей ми надали письмово та електронною поштою. Споживачі можуть у наших центрах укласти договори, звірити нарахування та показання лічильників, актуалізувати дані щодо кількості зареєстрованих осіб. Для клієнтів, які мають борги, ми забезпечуємо договір-розстрочку боргу тощо, – пояснив Андрій Щербина.

Директор підприємства підкреслив, що на прийом до фахівців сервісних центрів можна записатися через онлайн-сервіс «електронна черга». Це допомагає зменшити черги в самих центрах, а також запланувати свої візити до ЦКС.

Таким сервісом за останні кілька місяців вже скористалися понад 30 тисяч мешканців столиці.

– Безперечним плюсом є те, що все більше киян користуються онлайн-сервісами нашого центру, які значно заощаджують час при вирішенні питань отримання комунальних послуг. «Дистанційне обслуговування» – сервіс, яким вже скористалися понад 100 тисяч зареєстрованих в особистому кабінеті ЦКС споживачів для владнання питань нарахувань, укладання договорів та опломбування лічильників. Це зручно і швидко! – сказав Андрій Щербина.

Для миттєвої сплати послуг, споживачі користуються особистим кабінетом ЦКС, у якому без комісії можна розрахуватися за спожиті комунальні послуги «Карткою киянина».

Фото ЦКС

Читай “Вечірку” в Telegram та Facebook

Джерело: Вечірній Київ