Укрпошта поділиться з киянами секретами омолодження бренду
Як зазначили організатори зі “Школи громадських проектів”, ця зустріч буде корисною авторам проектів та громадським діячам, які не мають досвіду з маркетингу, піару, роботі з партнерами. Щодо теми ребрендінгу у державному секторі – активісти працюватимуть з комунальними закладами, тому маркетинговий досвід у державному секторі, де дуже важко вносити інновації, буде цікавий.
Борис Цомая – бренд-маркетинг директор ПАТ Укрпошта, У минулому – маркетинг директор НСК Олімпійський та маркетинг директор ТРК Київ. На зустрічі мова піде про омолодження бренду державної компанії (на прикладі Укрпошти); як провести тотальний ребрендинг і рестайлінг в умовах роботи в державному секторі; унікальні проекти з соціальним та арт підтекстом; колаборації та кобрендинг державної компанії і іменитих брендів.
Участь безкоштовна за реєстрацією
Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал “Вечірнього Києва” у Telegram та Facebook.
Джерело: Вечірній Київ