Укрпошта поділиться з киянами секретами омолодження бренду

image
26 Березня 2019, 14:50
Поділитися:

27 березня в приміщенні КМДА пройде майстер-клас від Бориса Цомая “Бренд і брендинг в державному секторі або в державних компаніях”. Зустріч оргазізовує ГО «Школа громадських проектів» спільно з «ЦПКІ» та ГО «Форум розвитку громадянського суспільства», та за інформаційної підтримки “КМЦ”. Вона є черговою з циклу навчальних заходів по популяризації ГБ та налагодженнюспівпраці між громадою, бізнесом та міською радою. 

Як зазначили організатори зі “Школи громадських проектів”, ця зустріч буде корисною авторам проектів та громадським діячам, які не мають досвіду з маркетингу, піару, роботі з партнерами. Щодо теми ребрендінгу у державному секторі – активісти працюватимуть з комунальними закладами, тому маркетинговий досвід у державному секторі, де дуже важко вносити інновації, буде цікавий.  

Борис Цомая – бренд-маркетинг директор ПАТ Укрпошта, У минулому – маркетинг директор НСК Олімпійський та маркетинг директор ТРК Київ. На зустрічі мова піде про омолодження бренду державної компанії (на прикладі Укрпошти); як провести тотальний ребрендинг і рестайлінг в умовах роботи в державному секторі; унікальні проекти з соціальним та арт підтекстом; колаборації та кобрендинг державної компанії і іменитих брендів.
 

 
Коли: 27 березня, 19.00-21.00
Де: КМДА, Хрещатик, 36, лекторій, поверх 1
Участь безкоштовна за реєстрацією

Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал “Вечірнього Києва” у Telegram та Facebook.

Джерело: Вечірній Київ