У Таращанській громаді запрацював муніципальний чат-бот
Фото з мережі Інтернет
У Таращанській міській територіальній
громаді запрацював муніципальний чат-бот “СВОЇ” для покращення
взаємодії міської ради з громадянами
Про це повідомляє інформаційний портал “Моя Київщина” із покликанням
на сторінку “Відділ
міжнародного співробітництва Таращанської міської ради”
у Facebook.
Сервіс дозволяє дізнатися адреси, телефони та
розклад роботи відділів та служб міської ради, написати електронне звернення,
оцінити роботу установ. Тут також можна переглянути останні новини чи анонси
громади і налаштувати підписку на них.
За допомогою чат-боту можна отримати
інформацію про послуги ЦНАПу та перелік необхідних для їх отримання документів,
чи знайти, як замовити послугу онлайн. Cеред доступних сервісів — реєстрація
місця проживання, довідка з реєстру нерухомості, послуга є-Малятко, відкриття
ФОП та інші.
У повідомленні зазначається, щоб скористатися
чат-ботом, достатньо перейти за посиланням у Viber чи Telegram, які наведено
нижче, й знайти свою громаду.
- Чат-бот у Viber (перейдіть за посиланням та
натисніть на зображення QR-коду): https://toolkit.in.ua/chatbot. - Чат-бот у Telegram:
https://t.me/smart_town_bot.
Муніципальний чат-бот “СВОЇ”
впроваджується Таращанською міською радою за підтримки Програми EGAP, що
виконується Фондом Східна Європа у партнерстві із Міністерством цифрової
трансформації та фінансується урядом Швейцарії.