У Київводоканалі показали, як коригувати показники лічильників

image
30 Жовтня 2019, 18:12
Поділитися:

Як повідомляє «Київводоканал», в «Особистому кабінеті» для споживачів послуг водоканалу з’явилася можливість самостійно коригувати показники своїх квартирних приладів обліку води у разі їх невідповідності фактично спожитим об’ємам, але у межах 20 куб. м.

Для цього необхідно виконати наступні кроки:

  1. Увійти в «Особистий кабінет».
  2. Внести показники – на шкалі показників необхідно внести фактичні показники лічильника – подати.
  3. З’явиться віконце із запитанням: «Ви впевнені, що хочете надіслати показник?» Натиснути ОК.
  4. З’явиться віконце з інформацією «Показники внесено успішно». Натиснути ОК.
  5. Повернутися на сторінку показників, де на шкалі відображені фактично передані покази лічильника та в таблиці показників зазначено останній переданий показ, а нижче за поточний місяці зазначається скоригований об’єм з від’ємним значенням. При поверненні на основну сторінку також відображаються внесені фактичні показники.

Після внесених в «Особистий кабінет» фактичних показників лічильників, в обліковій базі Товариства відображається скоригований об’єм споживання послуг.

Коригування нарахувань за надані послуги та відображення суми коригування послуг в «Особистому кабінеті» відбудеться лише після закриття розрахункового періоду.

При перевищенні об’єму невідповідності фактично спожитих послуг та сформованих за середніми показниками більше ніж на 20 куб. м споживачу необхідно звернутися для коригування нарахувань з «Електронним зверненням».

Для цього на головній сторінці сайту «Київводоканалу» необхідно натиснути «Запитати» і далі пройти чотири кроки:

1. Обрати пункт «Обслуговування мешканців».

2. Обрати пункт «Розрахунки».

3. Заповнити всі необхідні поля, описати Ваше питання та прикріпити документи для внесення змін та актуалізації інформації в обліковій базі Товариства.

4. Натиснути «Відправити звернення».

Також для коригування нарахувань можна звернутися до одного з сервісних центрів комунального концерну «Центр комунального сервісу» або до Центрів обслуговування споживачів Товариства.

«Вечірній Київ» завжди поруч – в Telegram і Facebook!

Джерело: Вечірній Київ