У Києві приберуть рекламу, якою огортають станції метро

image
7 Лютого 2019, 09:16
Поділитися:

Протягом січня у столиці демонтовано 1317 незаконних рекламних засобів (РЗ), серед яких 960 одиниць демонтували їхні власники. Про це повідомив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.

Він розповів, що демонтовано багато конструкцій з центральних вулиць міста. На цей рік одним із пріоритетів є наведення ладу в розміщенні реклами на наземному транспорті й метрополітені. Її  не повинно бути на вікнах та дверях у вагонах метро, на дверях вхідної групи метрополітену та мармурових фрагментах оздоблення станцій, не повинні бути брендовані станції-пам’ятки.

Завдяки новим Правилам розміщення реклами, у Києві наразі  запроваджено прозорий механізм отримання дозволів на розміщення рекламоносіїв. Окрім того, аби унеможливити розміщення наземних РЗ у хаотичному порядку, визначені конкретні місця – мікроділянки для їх монтажу, заборонено низку типів РЗ, які паплюжили вигляд міста, на кшталт перетяжок-транспарантів, холдерів, штендерів тощо.

Нагадаємо: у столиці збільшено кількість нульових зон, де жодну  рекламу виставляти не можна; а задля безпеки пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП.  У розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими (біл-бордами).

 

«Вечірній Київ» завжди поруч – в Telegram і Facebook!

Джерело: Вечірній Київ