У Києві набирає обертів велика інформаційна кампанія
Департамент суспільних комунікацій разом з Департаментом житлово-комунальної інфраструктури КМДА розпочинає потужну кампанію із застосуванням всіх можливих засобів комунікації з інформування жителів столиці про нові вимоги законів про житлово-комунальне господарство.
Під час інформкампанії буде роз’яснено, які нові виклики й умови постали перед жителями, яка допомога мешканцям буде надана міською владою в утриманні, ремонтах, утепленні й енергомодернізації будинків. Кияни дізнаються як користуватися численними програмами фінансової допомоги мешканцям багатоповерхівок в капітальних ремонтах домівок.
–Мета кампанії – навчити людей бути відповідальними за збереження, утримання й енергоефективність своїх домівок, як економити енергоресурси й власні кошти, – пояснив директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА Роман Лелюк. – Також наша ціль – роз’яснити роль власників квартир у відповідальності за своє майно – всю споруду, а не окреме помешкання. Ми пояснимо права та можливості людей, і що вони можуть робити за допомогою міських програм співфінансування ремонтів та енергомодернізації, навчимо як ними користуватися. Тоді ініціативним мешканцям будинків буде простіше вирішувати проблеми, робити позитивні зміни у своїх будинках – ремонти, укріплення, а потім, можливо, й створювати об’єднання співвласників багатоквартирних будинків.
Роман Лелюк також заявив, що це не єдина тематична кампанія Департаменту, яка стартує у Києві.
Читайте також у «Вечірньому Києві»: «Стіни столичних будинків: хто за них відповідає».
Використання матеріалів сайту лише з активним посиланням на vechirniy.kyiv.ua
Джерело: Вечірній Київ