У колцентрі Київобленерго підключили мобільний номер для звернень клієнтів | Трибуна
Відтепер зателефонувати до колцентру Київобленерго стало зручніше: скористатися можна не лише стаціонарними номерами телефону, а й, додатково, мобільним. Про це повідомляє Броварська міська рада із посиланням на постачальника електроенергії.
Як зазначають чиновники, в телефонному режимі можна:
передати покази лічильника;
подати заявку на його роз пломбування;
залишити заявку на ремонт;
проконсультуватися з питань приєднання до електромереж або усього спектру послуг, які надає Київобленерго (оператор системи розподілу).
Усі ці послуги тепер доступні і за мобільним номером Київстару: (067) 495-70-40. Стаціонарні номери працюватимуть у звичному режимі:
(044) 459-07-40 (крім питань приєднань);
(044) 494-43-20 (лише з питань приєднань).
Як зазначено на сайті Київобленерго, для передачі показників лічильників можна також скористатися:
електронною скринькою [email protected];
смс на номер (067) 239-7-238;
особистою сторінкою споживача на сайті Київобленерго;
Вайберботом;
Телеграмботом @kyivoblenergobot.
Адреса для листування – [email protected].
Читайте також:
Планові відключення електрики в березні. ГРАФІК
У Броварах продовжують горіти електрощитові
Парламент оновив закон про ринок енергії
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Джерело: Трибуна – Бровари