Ціна на ліки формується не з собівартості засобу, а з його реклами – експерт

image
5 Березня 2019, 16:18
Поділитися:

За останні 3 роки середня ціна упаковки аптечного сегменту зросла на більш як 55,4 %. І це набагато більше, ніж інфляція та девальвація національної валюти.

Таке зазначив в ефірі програми «Київ LIVE» телеканалу «Київ» засновник Української медичної експертної спільноти Дмитро Подтуркін.

«На жаль, держава самовідсторонилася від спроб регулювання цін на лікарські засоби. Наразі ціни на ліки формує ринок, і держава не впливає на формування цих цін», – сказав він.

Однією з головних складових формування ціни, за словами Дмитра Подтуркіна, є реклама.

«Не собівартість виробництва, а реклама і промоція препарату на ринку», – підкреслив експерт. 

Він навів приклад: «Є “Мезим”, який дуже активно рекламується. 20 таблеток “Мезиму”коштують близько 105 грн. Візьмемо “Панкреатин” виробництва “Технолог”, де та сама діюча речовина, але ціна за 50 таблеток буде трохи вища за 45 гривень. Собівартість практично однакова, різниця – у рекламі!».

Узагалі ж, додав Подтуркін, ринок телевізійної реклами лікарських засобів за минулий рік зріс на 60 %.

Читайте також: Хліб, яйця, м’ясо, молоко: У Києві з’являться магазини з продуктами найвищого споживчого попиту

Читайте також: В Україні використання дизпалива зростає щороку на 3 % – Сергій Куюн

Джерело: Новини — Київ TV — Київ TV