Станції метро та швидкісного трамвая: як буде розвиватися транспорт у Солом’янському районі

image
8 Вересня 2020, 08:02
Поділитися:

У Києві триває обговорення проєкту «Генерального плану міста Києва». У цьому документі опрацьовані конкретні заходи щодо розвитку всіх адміністративних районів міста.

Зокрема, у КО «Інститут Генерального плану м. Києва» розповіли, яким прописано розвиток транспорту і вулично-дорожньої мережі району.

Територією Солом’янського району проходять основні магістралі міста, які на сьогодні є найбільш навантаженими. Це Мала пів кільцева магістраль, що складається з вул. Вадима Гетьмана, Чоколівського бульвару, просп. Валерія Лобановського. Основні радіальні магістралі: просп. Перемоги, просп. Любомира Гузара – вул. Борщагівська, Нова дорога – просп. Повітрофлотський.

-Для зменшення навантаження на теперішні вулиці Генеральним планом міста Києва передбачено підвищення щільності та пропускної спроможності вуличної мережі, за рахунок будівництва нових вулиць та реконструкції теперішніх, – зазначають у КО «Київгенплан».

На етап 7 років передбачено будівництво шляхопроводу через залізницю на подовження вулиці Суздальської до просп. Повітрофлотського.

На перспективу намічено подовження бульв. В.Гавела до вул. Щербаківського з будівництвом шляхопроводу через залізницю. Утворюється Серединна півкільцева магістраль, що розвантажить Малу півкільцеву магістраль (шляхопровід в районі Караваєвих Дач): вул. Володимира Брожка – вул. Медова – вул. Народного Ополчення – вул. Федора Ернста – вул. Суздальська – бульв. В. Гавела – вул. Щербаківського – вул. І.Виговського.

На 7 років також передбачено реконструкцію з подовженням просп. Відрадного до Симиренка і далі по вул. Трублаїні до Кільцевої дороги.

На етап 20 років у Солом’янському районі намічено будівництво дублера просп. Голосіївський на подовженні вул. Дмитра Луценка.

На перспективу планується будівництво нових магістральних вулиць вздовж залізниці:

– від Дарницького мостового переходу до Кільцевої дороги з примиканням до неї в районі Жулянського шляхопроводу;

– продовження Нової дороги до вул.В. Гетьмана.

Розвиток пасажирського транспорту в Солом’янському районі на етап 7 років відбудеться за рахунок подовження трамвайної лінії по просп. Відрадному до вул. Симиренка з утворенням зручної пересадки на швидкісний трамвай.

На етап 20 років передбачено подовження четвертої Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену з будівництвом станцій метро на Вокзальній площі, Солом’янській площі, та в перспективі на Севастопольській площі, в районі Аеропорту Київ, на Кільцевій дорозі.

Транспортне забезпечення району значно поліпшиться за рахунок використання залізниці в якості швидкісного рейкового транспорту в єдиній системі з метрополітеном та швидкісним трамваєм.

Для обслуговування пасажирів міської залізниці передбачено будівництво зупинних пунктів «Суздальська» та «Сім’ї Сосніних».

Для зменшення транспортних потоків в центральну зону міста передбачено будівництво багаторівневих перехоплювальних паркінгів для автомобілів та велосипедів біля станцій метро «Шулявка» та «Вокзальна».

Намічено створення мережі веломаршрутів вздовж вулиць та на рекреаційних територіях.

Нагадаємо,  де у столиці збудують розважальні та офісні центри.

Наталка Марків

 

«Вечірній Київ» завжди поруч – в Telegram і Facebook!

Джерело: Вечірній Київ