Щоб Фастів приваблював туристів

image
22 Березня 2019, 17:01
Поділитися:

Фастів – місто гостинне та багатогранне, у нього є потенціал, свої історичні та культурні родзинки, які можуть зацікавити туристів. І саме перспектива його подальшого розвитку, враховуючи сучасні тенденції, частково пов’язується із становленням туристичної галузі. Тим паче реформа місцевого самоврядування спонукає використовувати її для залучення інвестицій.

Про реалізацію «Програми розвитку туризму у Фастові» в частині виконання проекту створення умов для залучення туристів до міста на апаратній нараді розповіла начальник управління культури, молоді та туризму Ірина Безкровна.Насамперед, мова йшла про заходи по подальшому формуванню іміджу міста. Також посадовиця, говорячи про напрями в яких працювало управління, зосередилась на роботі з впровадження системи туристичної навігації міста, встановлення туристичних вказівників, розробки туристичних схем та карт.

Зокрема, наближаєься до завершення розробка  туристичного сайту Open Fastiv, який дозволить кожному бажаючому ознайомитись з цікавими місцями Фастова. Він уже працює у тестовому режимі.

Полегшити орієнтування гостям міста мають встановлені стовпи з дороговказами зі стрілками, що показують напрям руху до того чи іншого об’єкту. Доповідачка назвала 9 основних пам’яток історії та культури. Це Музей на колесах, Собор святого Миколая, Парк «Молодіжний», краєзнавчий музей, пам’ятники Семену Палію та Миколі Бенардосу, парк імені Юрія Гагаріна, Римо-католицький костел та православна церква Покрови Пресвятої Богородиці. А у перспективі згадувались проекти, які стали результатами спільної діяльності громади та влади і які безперечно зацікавлять мандрівників, як то: інсталяції «Фастів» на площі Перемоги та «Серце» на Пятачку демократії,  «Золотий дощ» у парку Молодіжний та ін.

Для цих об’єктів генеруються QR-коди, які будуть розміщені на дороговказах, завдяки яким туристи зможуть зчитати код за допомогою мобільного телефону та перейти на сторінку фастівського туристичного сайту, де буде розміщена інформація про певний туристичний об’єкт (час роботи, місце знаходження на карті та яким чином до нього найкраще дістатись). Також QR-коди матимуть листівки з туристичними місцинами Фастова, які випустять восени з нагоди Всесвітнього дня туризму.

До того ж, місто обзаведеться власним брендом. Його туристичний символ та слоган передбачається прийняти за результатами конкурсу, який буде оголошений незабаром, відповідно до рішення виконкому. 

Джерело: fastiv-rada.gov.ua