Що таке CRM-система, як її правильно обрати

Що таке CRM-система, як її правильно обрати
6 Грудня 2021, 11:28
Поділитися:

Будь-яка підприємницька діяльність, яка передбачає взаємодію з клієнтами, наразі ведеться за допомогою спеціальної CRM-системи. Вона необхідна для ведення обліку клієнтів, укладених з ними угод, аналізу продуктивності компанії, керування штатом, контролю бухгалтерії. Мета CRM системи заключається в збільшенні конверсії, забезпеченні високої якості обслуговування клієнтів. Сучасний ринок пропонує безліч програм, які відрізняються функціоналом, ціною та популярністю, що може ввести в оману бізнесменів-початківців. При виборі оптимальної CRM це створює для них деякі складнощі. Саме тому в нашій статті ми розкажемо, навіщо потрібна CRM, як її правильно обрати.

CRM – що це

В переводі з англійської мови «CRM» означає «керування стосунків з користувачами». Простіше, це система, яка дозволяє персоналу взаємодіяти з клієнтами. CRM-система схожа на єдину базу клієнтів, яка має детальну інформацію про кожного, хто якимось чином взаємодіяв з компанією. Такий інструмент допомагає вести облік замовлень, відстежувати клієнтські запити та мати доступ до їх персональної інформації. Відкриваючи профіль клієнта, окрім ФІО, номерів телефону, електронної пошти, підприємці бачать всю хронологію взаємодії з ним: записи дзвінків, історію заключених угод, підписані договори листування. Таким чином, система надає загальний доступ до всіх клієнтів, який можна як обмежити між співробітниками, так і відкрити для кожного. Незалежно від цього персонал веде клієнтську базу за єдиним шаблоном.

Переваги CRM-системи:

  • Клієнтська база організовується у вигляді особистих профілей. База сегментується за різними параметрами, а ручне введення даних зводиться до мінімуму.
  • Автоматизація рутиних задач: масове розсилання листів, створення типової документації.
  • Управління персоналом. CRM здатна призначати, розподіляти, нагадувати, встановлювати пріоритетність, контролювати хід виконання завдань.
  • Контроль та аналіз воронки продаж.

Як обрати CRM-програму

При виборі операційної системи перш за все треба відштовхуватися від особливостей бізнесу. Потреби та цілі бізнесменів – ось, якими повинні бути орієнтири при пошуку серед різноманіття програм. Звернути увагу треба:

  • на простий та зрозумілий інтерфейс;
  • наявність потрібних для ведення вашого бізнесу функцій;
  • ціну з налаштуванням;
  • легкість програми в опануванні, простоту налаштувань;
  • надійність технічної підтримки.

Кожна з CRM здатна полегшити роботу з клієнтською базою, зробити бізнес ефективнішим.