Сайт та мобільний застосунок 1551 стають усе більш популярними серед киян

image
30 Квітня 2021, 13:23
Поділитися:

За майже чотири місяці 2021 року кількість звернень до Контакт-центру 15-51 через сайт та мобільний застосунок зросла у понад 2 рази у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року. Про це повідомив керівник апарату КМДА Дмитро Загуменний.

«За чотири місяці поточного року у Контакт-центрі 15-51 зареєстрували майже 380 тисяч звернень, що на 22% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Приємно відзначити, що все більш популярними серед киян користуються електронні засоби зв’язку — сайт та мобільний застосунок. Місто активно впроваджує електронні сервіси, аби максимально спростити спілкування мешканців із владою. Так, від початку 2021 року наш контакт-центр отримав через сайт та мобільний застосунок майже 86 тисяч звернень, а за цей період у 2020 році — трохи більше 36 тисяч таких звернень. Це набагато зручніше для заявників, адже їм не треба очікувати відповіді оператора, а можна залишити звернення на сайті чи в застосунку майже миттєво», — розповів Дмитро Загуменний.

Він додав, що найпопулярнішим джерелом звернень наразі залишається «гаряча лінія» 15-51. За чотири місяці оператори зареєстрували понад 267 тисяч звернень через телефонні дзвінки. Усього ж за січень-квітень оператори контакт-центру опрацювали понад півмільйона дзвінків.

«Найпопулярнішою темою, із якою звертаються кияни, залишається житлово-комунальне господарство. Також серед топ-тем: транспорт та дороги, благоустрій, соціальне забезпечення, а також охорона здоров’я», — зазначив Дмитро Загуменний.

Керівник апарату КМДА нагадав, що кияни можуть звернутися до Контактного центру, зателефонувавши на «гарячу лінію» 15-51, залишивши повідомлення через сайт (www.1551.gov.ua) або через мобільний додаток 1551.

На базі контактного центру працює бюро знахідок Luck Find (http://www.luckfind.me), інформаційно-довідковий ресурс «База знань» (http://wiki.1551.gov.ua), на якому можна отримати відповіді на найбільш поширені питання щодо роботи комунальних служб, тарифів, сплати комунальних послуг та інші.

Також щовівторка на офіційному веб-порталі Установи проводиться онлайн-трансляція, під час якої з киянами спілкуються керівники структурних підрозділів КМДА щодо актуальних питань функціонування міста.

Читайте також: «Київ Цифровий» оновлює дизайн транспортної карти

Джерело: Вечірній Київ