«Роби своє»: від бізнес-ідеї до втілення проєкту в життя. Як хобі переростає в бренд

«Роби своє»:  від бізнес-ідеї до втілення  проєкту в життя.  Як хобі переростає в бренд
8 Жовтня 2024, 21:31
Поділитися:

7 жовтня у Борисполі відбулася презентація проєкту майстрині Анни Руденко, де для дітей пройшов майстер-клас із виготовлення дитячих іграшок з пряжі. Бориспільська міська бібліотека для дітей зібрала в цей день чимало малечі, яка вчилася в’язати з пряжі млина. Для натхнення навколо було багато іграшок, які виготовила Анна Руденко та презентувала їх, щоб надихнути дівчаток до творчого процесу в’язання. На майстер-клас завітали й «Вісті».

В’язання ірашок: від хобі до бренду

Анна Руденко — засновниця бренду Anna&Barbara toys. Назва виникла природньо — в честь майстрині Анни та її 6-річної донечки Варвари, яка так полюбляє іграшки. Майстриня в’яже широкоформатні килимки ручної роботи та іграшки й знімає власні майстер-класи по створенню іграшок та килимків.
Чоловік завжди підтримував Анну у її починаннях, адже й сам доволі творча особистість — до того, як після початку повномасштабного вторгнення почав захищати країну в лавах ЗСУ, він разом із дружиною виготовляв великі дерев’яні іграшки, так звані бізіборди (розвиваючі дошки — ред.). Один із їхніх сімейних виробів — ексклюзивний півтораметровий заввишки та 3-метровий завширшки бізіборд — наразі прикрашає один із ресторанів у Чикаго в США.

На сьогодні Анна перетворила своє хобі у власну справу, яка є доволі ексклюзивною. Особливістю методу в’язання, який обрала майстриня, є те, що у процесі використовується плюшева пряжа Алізе Пуффі для в’язання руками без спиць. Пряжа складається з великих петельок, які при в’язанні руками переплітаються в полотно. На дотик легка і повітряна, в’яжеться дуже легко, швидко і приємно. Відома своєю м’якістю та об’ємністю, ця нитка є чудовим вибором для створення затишних і м’яких виробів. З її допомогою можна легко в’язати м’які іграшки, надаючи кожному виробу неповторного вигляду. Ця пряжа чудово підходить для тих, хто тільки починає знайомство з в’язанням, саме тому була обрана для майстер-класу, де діти отримали унікальну можливість зв’язати свій млин, мініатюрну копію логотипу компанії МХП.

«Роби своє»:  від бізнес-ідеї до втілення  проєкту в життя.  Як хобі переростає в бренд

За словами майстрині, допомагає її професійному зростанню те, що в інтернет-спільноті є можливість навчатися досвіду у тих, хто пройшов цей шлях до неї. Особливо тішить те, що є навіть 9-мільйонні спільноти ось таких в’язальниць, які підтримують порадами одна одну у творчості.

«Особливість моїх виробів полягає у тому, що вони виготовлені з пряжі з петельками, тобто для роботи не потрібні спиці: все в’яжеться пальцями, без використання дрібних деталей, — розповідає Анна Руденко. — Сьогодні з дітьми ми будемо весело та корисно проводити час, навчаючись в’язати без спиць. Кожен піде додому з іграшкою, виготовленою власними руками. Маю надію, що в мене вийде запалити у дітей вогник цікавості до ось такого хобі».

«Роби своє»:  від бізнес-ідеї до втілення  проєкту в життя.  Як хобі переростає в бренд

Роби своє

Конкурс бізнес-ідей для підприємців в малих містах і селах «Роби своє» від «МХП-Громаді» зацікавив Анну в першу чергу своєю назвою, адже вона мала ідеї з виготовлення іграшок, це була вже її власна справа, яку мріяла покращити. Тому й вирішила брати участь у конкурсі на отримання гранту. «Радості не було меж, коли серед інших і я отримала підтримку від МХП, хоча дуже багато достойних проектів приймало участь у конкурсі, — ділиться своїми враженнями Анна Руденко. — Дуже приємно, що у нас в країні, попри війну, є підтримка людей, які працюють, вдосконалюються, намагаються створити щось нове, своє.

Вигравши гранд від МХП, я тепер маю можливість технічно покращити свої майстер-класи, оскільки отримала змогу придбати важливе для роботи професійне обладнання.

«Роби своє»:  від бізнес-ідеї до втілення  проєкту в життя.  Як хобі переростає в бренд

Я пишаюся, що мої іграшки користуються попитом за кордоном, зокрема, придбані вже у вісімнадцять країн світу. Більшість купують у США. На другому місці Австралія, потім Німеччина, Великобританія та інші країни».

«Анна Руденко — переможниця конкурсу «Роби Своє» від Благодійного фонду «МХП-Громаді». Майстриня здобула грант на технічне забезпечення, яке допомагатиме їй в роботі. До того ж майстриня першою в Україні запустила проєкт «Майстер-класи з в’язання для людей з погіршеним зором», а це є доволі важливим маркером для нашої компанії, — розповідає Катерина Комаревич, регіональний менеджер із соціальних проєктів благодійного фонду «МХП-Громаді». — Особливо важливу увагу ми приділяємо проєктам від військових, ветеранів та членів їхніх родин, адже одною з провідних програм стратегічного партнера БФ «МХП-Громаді» компанії МХП є «МХП Поруч», яка передбачає індивідуальний супровід та комплексну підтримку військових, ветеранів та їхніх родин. Зокрема, й майстриня Анна Руденко, яка отримала грант від нашої компанії, також є дружиною захисника.

Жінка почала в’язати одразу після народження донечки близько шести років тому і згодом це її хобі переросло в професійну діяльність. І це гарний приклад для тих, хто ще вагається розпочати власну справу. Загалом у майстрині Анни вже виготовлено та відправлено на експорт понад 120 килимків, не рахуючи замовлень по Україні. Має 17 дизайнів власних виробів — килимки ручної роботи у вигляді різноманітних іграшок, звірів та рослин — все це та багато іншого є у творчому доробку Анни.

«Роби своє»:  від бізнес-ідеї до втілення  проєкту в життя.  Як хобі переростає в бренд

А сьогодні у нас відбувається презентація проєкту по створенню великоформатних іграшок в межах конкурсу бізнес-ідей для підприємців в малих містах і селах «Роби своє». Цей конкурс грантів вже проходить не один рік поспіль та є доволі успішним. Грант передбачає співфінансування підприємців, які мають якусь ідею та готові її втілювати в життя. Це може бути вже дієвий малий бізнес, який для масштабування потребує якогось матеріального забезпечення, наприклад, коштів на придбання обладнання. Пріоритетом є ветерани та родини наших захисників.

Сума одного гранту від «МХП-Громаді» складає до 100 тис. грн.

Слід зазначити, що переможці у свої проєкти також інвестують власні кошти і ця сума не може бути меншою від отриманої суми гранту, тобто йде співфінансування 50/50. Приємно, що конкурс «Роби своє» користується попитом, тому весною 2025 року плануємо його провести знову».

«Роби своє»:  від бізнес-ідеї до втілення  проєкту в життя.  Як хобі переростає в бренд

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter

Джерело: Газета «ВІСТІ» – Бориспіль. Новини. Інформація. Реклама