Рекламна імперія Google під загрозою — уряд США вимагає її розформування

Джерело: techxplore.com, переклад: Хроніки Обухова
Google зіштовхнувся з вимогою уряду США розділити надприбутковий рекламний бізнес після того, як суддя визнав, що техногігант володіє незаконною монополією.
У п’ятницю в федеральному суді штату Вірджинія представниця Мін’юсту США Джулія Тарвер Вуд заявила, що «у нас є відповідач, який знайшов способи обійти закон», закликавши суд не довіряти запевненням Google у зміні поведінки.
«Залишати рецидивіста-монополіста без змін — це не вирішення проблеми», — наголосила вона.
Це вже друга подібна вимога з боку уряду США: у паралельній справі щодо пошукової системи уряд також вимагає від Google продати браузер Chrome.
У цій справі влада США звинувачує компанію в контролі над ринком розміщення банерної реклами на вебсайтах, зокрема на сторінках творців контенту та невеликих медіа.
Слухання у Вірджинії стосувалося підготовки до другої фази процесу, яка має розпочатися 22 вересня і буде присвячена пошуку рішень для виправлення ситуації на ринку інтернет-реклами відповідно до рішення суду.
Позивачі ще торік доводили, що переважна більшість сайтів використовує рекламні інструменти Google, і фактично не має можливості уникнути технологій і цінової політики компанії.
Суддя окружного суду Леоні Брінкема погодилася з більшістю доводів, визнавши, що Google незаконно монополізував програмне забезпечення для публікації реклами. Проте вона частково відхилила аргументи щодо інструментів для рекламодавців.
Уряд США заявив, що буде вимагати, аби Google відокремив свої підрозділи з роботи з видавцями та рекламною біржею, бо компанії не можна довіряти.
«Поведінкові зобов’язання недостатні, бо Google знайде новий спосіб домінувати», — пояснила Тарвер Вуд.
У відповідь адвокатка Google Карен Данн запропонувала юридично зобов’язати компанію ділитися інформацією з рекламодавцями та видавцями, визнавши існування «проблеми довіри». Вона також заявила, що компанія готова до зовнішнього моніторингу своїх дій.
Google наполягає, що примусовий поділ бізнесу є недоречним, однак суддя Брінкема рішуче відкинула цей аргумент.
Компанія також стверджує, що поділ рекламної платформи створить ризики для безпеки даних видавців і рекламодавців.
Суддя закликала сторони до медіації, наголошуючи, що компроміс дозволить уникнути тривалого судового процесу.
Йдеться лише про частину рекламного бізнесу Google, який є головним джерелом доходу компанії і фінансує такі сервіси, як Gmail, Google Maps і пошук.
Прибутки від реклами також дозволяють компанії інвестувати мільярди доларів у розвиток штучного інтелекту.
Notice: Undefined variable: readAlsoLabel in /home/socport/obukhiv.info/www/site/templates/blocks/BlockTypeRelated/rss.php on line 3
-
Учені виростили зуби зі свинячих і людських клітин — і це може змінити стоматологію
-
Китай планує створити автономну систему штучного інтелекту
-
Нові правила звітності про аварії можуть рятують бізнес Маска
-
Суд визнав, що Google незаконно контролює ринок онлайн-реклами
-
Рідке повітря як енергоакумулятор: нове рішення для «зеленої» енергетики
Відео
