Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, припинення дії дозволів на території Фастівської міської територіальної громади

ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
__________________ м. Фастів № _________________
Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення,
припинення дії дозволів на території Фастівської
міської територіальної громади
З метою впорядкування виконання робіт пов’язаних із порушенням існуючого благоустрою міста та своєчасного його відновлення, недопущення пошкоджень підземних інженерних комунікацій, на підставі пункту 7 Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 870, відповідно до ст. 261 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про адміністративну процедуру», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», керуючись ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
Затвердити Порядок видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, припинення дії дозволів на території Фастівської міської територіальної громади, що додається.
Це рішення набирає чинності з 10 березня 2025 року.
Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань комунальної власності та житлово-комунального господарства і розвитку місцевого самоврядування.
Міський голова Михайло НЕТЯЖУК
Додаток
до рішення міської ради
ПОРЯДОК
видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, припинення дії дозволів на території Фастівської міської територіальної громади
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Цей Порядок встановлює процедуру видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення та припинення дії дозволів (далі – дозвіл) на території Фастівської міської територіальної громади.
1.2 Дія цього Порядку поширюється на юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що здійснюють порушення об’єктів благоустрою, пов’язане з проведенням земляних та/або ремонтних робіт.
1.3 У Порядку наведені нижче терміни вживаються в таких значеннях:
– заявник – юридична особа або фізична особа – підприємець, що здійснює порушення об’єктів благоустрою, пов’язане з виконанням земляних та/або ремонтних робіт;
– територіальний орган – підприємство, що відповідає за опрацювання заяв на видачу дозволів, підготовку та подання на підпис проєктів дозволів, обстеження місць виконання земляних та/або ремонтних робіт і здійснює контроль за дотриманням заявниками умов та строків, передбачених дозволами, а також визначених цим Положенням, та приведенням об’єктів благоустрою у належний стан після виконання земляних та/або ремонтних робіт (на території міста Фастова – комунальне підприємство Фастівської міської ради «Фастів-благоустрій», на території Бортниківського, Веприцького, Малоснітинського, Великоснітинського, Фастівецького старостинських округів – комунальне підприємство «Господар», на території Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів – комунальне підприємство «Борівський ККП»).
1.4 Дозвіл не вимагається, якщо земляні та/або ремонтні роботи проводяться:
– особами, які мають документ, що посвідчує право власності або право користування земельною ділянкою, у тому числі право земельного сервітуту;
– у рамках підготовчих або будівельних робіт, право на проведення яких оформлене в установленому законодавством порядку.
При цьому у заявника на місці проведення робіт повинні бути документи, що підтверджують відсутність необхідності отримання дозволу та робоча схема (проєкт), погоджена відповідно до чинного законодавства.
За відсутності зазначених документів виконання таких робіт буде вважатися самовільним.
1.5 Порядок розроблений на підставі:
– Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
– Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
– Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
– Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»;
– Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, припинення дії дозволів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року за № 870;
– Правил благоустрою на території міста Фастова, затверджених рішенням Фастівської міської ради від 26.05.2016 № 24-ХІІІ-VІІ;
– інших нормативно-правових актів, що регулюють зазначені та пов’язані із ними правовідносини.
ПОРЯДОК ВИДАЧІ ДОЗВОЛІВ
2.1 Дозвіл видається на підставі письмової заяви та доданих до неї документів, що подається заявником до Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі – ЦНАП).
Для отримання дозволу заявником подається заява за формою згідно з додатком 1.
До заяви додаються:
– копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
– лист-погодження на виконання земляних та/або ремонтних робіт із власниками/балансоутримувачами об’єктів благоустрою та інженерних мереж за формою згідно з додатком 2 (перелік організацій, погодження з якими є обов’язковим, у кожному конкретному випадку визначає територіальний орган);
– ситуаційний план розміщення об’єкта (схематичний план з визначенням місця виконання робіт або траси прокладання чи ремонту комунікацій з прив’язкою відносно прилеглих вулиць – для власників/балансоутримувачів інженерних мереж);
– план-схема місця проведення робіт – у разі проведення аварійних робіт.
2.2 Видача дозволу, його переоформлення та припинення дії дозволу здійснюються на безоплатній основі. Форма дозволу наведена у додатку 3.
Дозвіл видається на проведення робіт, перелік яких наведено у додатку 4.
Строк дії дозволу визначається з урахуванням умов проведення робіт і не може перевищувати один рік.
Дозвіл видається протягом 10 робочих днів з дня реєстрації заяви у ЦНАП.
2.3 Реєстр дозволів веде відділ житлово-комунального господарства виконавчого комітету Фастівської міської ради.
2.4 Заява для отримання дозволу для проведення планових робіт подається заявником не пізніше, ніж за 10 робочих днів до початку планових робіт.
Заява та документи, що додаються до неї, не пізніше наступного робочого дня з дня реєстрації заяви у ЦНАП передаються до відповідного територіального органу.
Протягом 5 робочих днів після отримання заяви та документів, що додаються до неї, відповідний територіальний орган опрацьовує їх, проводить обстеження місця проведення земляних та/або ремонтних робіт, готує та подає на підпис заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, з питань ЖКГ проєкт дозволу або відмови у його видачі.
2.5 Відмова у видачі дозволу видається заявнику у письмовій формі з відповідним обґрунтуванням у строк, передбачений для видачі дозволу.
Підставами для відмови у видачі дозволу є:
– подання заявником неповного пакета документів, необхідних для одержання дозволу, чи невідповідність поданих документів вимогам закону та цього Порядку, в тому числі відсутність погодження хоча б одного із власників/балансоутримувачів об’єктів благоустрою та інженерних мереж;
– виявлення у поданих заявником документах недостовірних відомостей;
– висновок територіального органу, наданий за результатами обстеження, що містить негативну оцінку місця виконання земляних та/або ремонтних;
Законом можуть встановлюватися інші підстави для відмови у видачі дозволу.
Відмову у видачі дозволу може бути оскаржено в установленому законом порядку.
2.6 При прокладанні інженерних мереж поза будівельним майданчиком видається дозвіл на порушення об’єкту благоустрою на кожну мережу, за винятком випадків, коли їх прокладання передбачено в одному технічному коридорі.
2.7 При недотриманні строків закінчення робіт, вказаних у дозволі, дію дозволу може бути продовжено на підставі листа заявника з обґрунтованим поясненням причин необхідності такого продовження.
2.8 У випадку, коли виконання земляних та/або ремонтних робіт спричиняє зміну маршрутів руху або графіку руху громадського транспорту, заявник зобов’язаний не пізніше ніж за 3 календарних дні до початку проведення таких робіт письмово повідомити про це виконавчий комітет Фастівської міської ради, сповістити населення через засоби масової інформації, провести узгодження із органами Національної поліції та попередити суб’єктів господарювання, які надають послуги з пасажирських перевезень.
2.9 При виконанні земляних та/або ремонтних робіт заявник зобов’язаний огородити місце проведення робіт, при необхідності установити попереджувальні знаки і забезпечити освітлення у нічний час, розмістити на місці проведення робіт інформацію про виконавця та терміни виконання робіт.
2.10 При виявленні під час виконання робіт будь-яких підземних комунікацій, не вказаних на плані, роботи необхідно негайно припинити, повідомити представників власника/балансоутримувача об’єктів благоустрою та інженерних мереж для вирішення питання про можливість подальшого проведення земляних та/або ремонтних робіт.
2.11 Порушення цілісності дорожнього покриття, пішохідних доріжок і тротуарів після їх капітального ремонту заборонено впродовж десяти років, за винятком проведення робіт з усунення наслідків аварій на інженерних мережах.
2.12 Порушувати дорожнє покриття доріг, під’їздних шляхів та тротуарів не рекомендується, якщо є можливість виконати роботи на зазначених ділянках безтраншейним способом.
2.13 Роботи з усунення наслідків аварій розпочинаються негайно без одержання дозволу після повідомлення власника/балансоутримувача об’єктів благоустрою з обов’язковим подальшим оформленням дозволу відповідно до цього Порядку протягом 3 робочих днів з дня початку таких робіт.
Якщо протягом вказаного терміну дозвіл не буде отримано виконання таких робіт буде вважатися самовільним і тягне за собою відповідальність згідно із законодавством України.
ПЕРЕОФОРМЛЕННЯ ДОЗВОЛІВ
3.1 Підставою для переоформлення дозволу є передача права проведення робіт на об’єктах благоустрою іншій особі.
3.2. У разі виникнення підстави для переоформлення дозволу заявник зобов’язаний протягом п’яти робочих днів з дня її настання подати до ЦНАП заяву про переоформлення дозволу та дозвіл, що потребує переоформлення.
3.3 Відповідний територіальний орган протягом двох робочих днів опрацьовує заяву про переоформлення дозволу та подає проєкт переоформленого дозволу на підпис заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, з питань ЖКГ.
3.4 Дозвіл, що був переоформлений, визнається не дійсним, про що вноситься відмітка до реєстру дозволів.
3.5 Строк дії переоформленого дозволу не може перевищувати строк дії, зазначений в дозволі, що переоформлявся.
3.6 Не переоформлений в установлений строк дозвіл є недійсним.
ВІДКЛИКАННЯ ДОЗВОЛІВ
4.1 Підставами для відкликання дозволу є:
– звернення особи із заявою про відкликання дозволу з наданням оригіналу дозволу;
– наявності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про припинення юридичної особи або про припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем, яка отримала дозвіл.
4.2 У разі відкликання дозволу відповідна інформація вноситься до реєстру дозволів.
4.3 Дія дозволу може бути припинена лише після приведення заявником об’єкта благоустрою в належний стан або сплати відновної вартості (вказана умова не поширюється на випадки, коли заявник не приступив до виконання робіт).
ВІДНОВЛЕННЯ ОБ’ЄКТА БЛАГОУСТРОЮ
5.1 Заявник, який виконав на об’єкті благоустрою земляні та/або ремонтні роботи, зобов’язаний власними силами привести цей об’єкт благоустрою у належний стан або може сплатити його відновну вартість.
5.2 Земляні та/або ремонтні роботи, пов’язані з порушенням об’єкта благоустрою, а також роботи по відновленню об’єкта благоустрою необхідно виконувати з дотриманням норм чинного законодавства України та державних будівельних норм.
5.3 Відповідальність за якість виконання робіт, пов’язаних з порушенням об’єктів благоустрою, та дотримання встановленого дозволом терміну несе заявник.
5.4 У разі неможливості відновлення порушеного благоустрою твердого дорожнього покриття у зв’язку з несприятливими погодними умовами виконавець робіт проводить тимчасове відновлення благоустрою доріг і тротуарів у нижньому шарі асфальтовою або бетонною сумішшю з наступним відновленням по типу існуючого покриття із настанням сприятливих погодних умов.
5.5 Заявник зобов’язаний відшкодувати власнику/балансоутримувачу об’єкта благоустрою завдані матеріальні збитки в повному обсязі у таких випадках:
– не відновлено, або відновлено не у повній мірі, або неякісно відновлено об’єкт благоустрою;
– об’єкт благоустрою протягом року після відновлення прийшов у непридатний для безпечного користування стан;
– внаслідок не відновлення, або відновлення не в повній мірі, або неякісного відновлення об’єкта благоустрою завдано збитків третій особі.
5.6 Після закінчення земляних та/або ремонтних робіт заявник зобов’язаний протягом 10 робочих днів звернутися в ЦНАП з заявою про завершення виконання робіт з відновлення об’єкта благоустрою та надати підтвердження.
5.7 Територіальним органом проводиться обстеження місця виконання робіт з метою встановлення факту завершення робіт та відновлення об’єкта благоустрою у стані не гіршому, ніж до початку робіт, та складається акт обстеження стану об’єкта благоустрою у довільній формі.
5.8 Дозвіл вважається виконаним лише після підписання територіальним органом та особою, що отримала дозвіл, акта обстеження стану об’єкта благоустрою про відновлення об’єкта благоустрою у стані не гіршому, ніж до початку робіт.
5.9 На підставі зазначеного акта обстеження до реєстру дозволів вносяться відомості про виконання дозволу.
На дозволі зі зворотної сторони робиться відмітка про виконання робіт з відновлення об’єкта благоустрою із зазначенням реквізитів відповідного акта та про виконання дозволу.
5.10 У разі недотримання вимог, передбачених цим Порядком та Правилами благоустрою на території міста Фастова, затвердженими рішенням Фастівської міської ради від 26.05.2016 № 24-ХІІІ-VІІ, особи притягуються до адміністративної відповідальності відповідно до статті 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення .
Секретар міської ради Людмила РУДЯК
Додаток 1
до Порядку
__________________________________________________ (найменування органу, якому подається заява) |
Заявник ___________________________________________ (найменування юридичної особи та ПІБ представника, __________________________________________________ __________________________________________________ |
ЗАЯВА
Відповідно до статті 261 Закону України “Про благоустрій населених пунктів” прошу ________________________________________________________________________________
(видати, переоформити, відкликати (необхідне зазначити)
дозвіл на порушення об’єкта благоустрою ___________________________________________
(назва об’єкта благоустрою
________________________________________________________________________________
та його місцезнаходження)
зелена зона | довжиною_______м, шириною _______м |
асфальтобетонне покриття проїзної частини | довжиною_______м, шириною _______м |
асфальтобетонне покриття тротуару | довжиною_______м, шириною _______м |
асфальтобетонне покриття прибудинкової території | довжиною_______м, шириною _______м |
щебеневе покриття | довжиною_______м, шириною _______м |
ґрунтове покриття | довжиною_______м, шириною _______м |
тротуарна плитка | довжиною_______м, шириною _______м |
______________________________________
(інший тип покриття) |
довжиною_______м, шириною _______м |
на ділянці від____________________________________________________________________
(вказати географічне положення об’єкта благоустрою
до _____________________________________________________________________________
відносно інших об’єктів (будинків, споруд та ін.)
з метою проведення______________________________________________________________,
(вид земляних та/або ремонтних робіт згідно з додатком 4
________________________________________________________________________________
до Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі,
________________________________________________________________________________
переоформлення, припинення дії дозволів на території
_______________________________________________________________________________,
Фастівської міської територіальної громади та місце їх проведення)
Дозвіл від ______ __________________ 20___ р. № ________ (зазначається у разі переоформлення, відкликання дозволу) виданий ________________________________________________________________________________
(найменування юридичної особи або прізвище, ім’я
________________________________________________________________________________
та по батькові фізичної особи — підприємця у давальному відмінку, їх місцезнаходження)
___________________________________________________________________________
Відповідальна особа за виконання робіт: _____________________________________________
( ПІБ відповідальної особи ________________________________________________________________________________ за виконання робіт та її номер телефону)
Додаток: Дозвіл (у разі переоформлення, відкликання)
З метою забезпечення ведення реєстру дозволів на порушення об’єктів благоустрою і відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” я,
__________________________________________ (прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи) |
___________________________ (підпис) |
|||
даю згоду на оброблення моїх персональних даних. | ||||
Заявник
|
____________________ (підпис) |
____________________ (ініціали та прізвище) |
||
________
Примітка. Кожна сторінка цієї заяви засвідчується підписом заявника.
Заповнюється державним адміністратором:
____________________ 20_____ р. (дата надходження заяви)
______________________________ (підпис)
|
Реєстраційний номер __________________________
_____________________________________________ (ініціали та прізвище державного адміністратора) |
Секретар міської ради Людмила РУДЯК
Додаток 2
до Порядку
ЛИСТ-ПОГОДЖЕННЯ
до видачі дозволу на порушення об’єктів благоустрою
Погоджуємо видачу дозволу на порушення об’єктів благоустрою _____________________________________________________________________
(найменування юридичної особи, прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи — підприємця,
________________________________________________________________
їх місцезнаходження)
_____________________________________________________________________
проводити___________________________________________________________ (вид земляних та/або ремонтних робіт та місце їх проведення)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
На об’єкті благоустрою____________________________________________________
_____________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(назва об’єкта благоустрою та його місцезнаходження)
на ділянці від ______________________________ до ________________________________
із розриттям траншеї (котловану) _____ метрів, без виходу, з виходом розриття (огорожі) за червоні лінії вулиць по проекту (непотрібне закреслити).
Заявлений термін виконання робіт – __________________________________________________
ПОГОДЖУЮЧІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УСТАНОВИ:
КП ФМР «Фастів-благоустрій»
вул. Нова, 9, м. Фастів, тел. (04565) 5-15-41
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
КП ФМР «Фастівводоканал»
вул. Калинова, 15а, м. Фастів, тел. (04565) 6-45-53
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
КП «Фастівтепломережа»
вул. С. Палія, 9, м. Фастів, тел. (04565) 6-35-47
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
КП «Фастівська ЖЕК»
вул. Нова, 3, м. Фастів, тел. (04565) 6-35-58
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
Київська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» Васильківське УЄГГ
вул. С. Бандери 2, м. Фастів, тел. (04565) 6-42-80
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
ПрАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі»
вул. І.Ступака, 27, м. Фастів, тел. (04565) 6-33-27
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
Фастівська дільниця водопостачання АТ «Укрзалізниця»
вул. Г. Прикордонників, 1, м. Фастів, тел. (04565) 9-24-65
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
Відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради
вул. Івана Ступака, 5а, .тел. (04565) 6-11-81
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
ВП Фастівська дистанція сигналізації та зв’язку регіональної філії «Південно–Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця»
вул. Чапського, 50, м. Фастів, тел. (04565) 9-22-40
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
ВП Фастівська дистанція електропостачання регіональної філії «Південно–Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця»
вул. А. Шептицького, 1А, м. Фастів, тел. (04565) 9-22-14
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
Фастівське РУ ГУ ДСНС України в Київській області
пров. Шестопала, 1, м. Фастів, тел. (04565) 6-23-01
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
ДМД 325/5 КМФ АТ «Укртелеком»
вул. Героїв 72-ї Бригади, 43, м. Біла Церква, тел. (04563) 5-87-20
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
ДТМ №125/6 АТ «Укртелеком»
вул. Захисників України, 18, м. Фастів, тел. (04565) 6-30-81
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
СЛД ТМ № 9, РЦТ № 222
вул. Захисників України, 18, м. Фастів, тел. (04565) 6-30-81
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
КП ФМР «Борівський ККП»
вул. Івана Франка, 26, сел. Борова, тел. (095) 401 38 22
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
КП «Господар»
вул. Миру, 119/1, с. Мала Снітинка, тел. (063) 636 01 02
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
Підприємство, на території якого виконуються роботи
______________________________
Підпис ПІБ уповноваж. особи
«____»__________20____р.
М.П.
Примітки:
При погодженні дозволу власники/балансоутримувачі об’єктів благоустрою та інженерних мереж мають право викласти свої вимоги з питань їх відкриття або закриття на окремому аркуші, зареєстрованому та оформленому у встановленому порядку. В такому випадку в дозволі вказується номер, дата реєстрації та підпис виконавця.
Перелік організацій, погодження з якими є обов’язковим, визначає територіальний орган у кожному конкретному випадку.
Секретар міської ради Людмила РУДЯК
Додаток 3
до Порядку
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
площа Соборна, 1, м. Фастів, Київська область, 08500 тел.: (04565) 6 02 16,
E-mail: [email protected], сайт: http://fastiv-rada.gov.ua/
код ЄДРПОУ 04054926
ДОЗВІЛ № ______
Дозволяється _______________________________________________________________
(найменування юридичної особи, прізвище,
________________________________________________________________________________
ім’я та по батькові фізичної особи — підприємця у давальному відмінку, їх місцезнаходження)
________________________________________________________________________________
проводити_______________________________________________________________________
(вид земляних та/або ремонтних робіт та місце їх проведення)
________________________________________________________________________________
на об’єкті благоустрою____________________________________________________________
_______________________________________________________________________________.
(назва об’єкта благоустрою та його місцезнаходження)
Дозвіл діє з ____ _________ 20___ р. до ____ _________ 20___ р.
Особа, якій видано дозвіл, зобов’язана власними силами привести об’єкт благоустрою у належний стан після закінчення проведення земляних та/або ремонтних робіт або може у випадках, передбачених пунктом 2 частини другої статті 19 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», сплатити його відновну вартість.
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, з питань ЖКГ |
_________________
|
____________________________ |
____ __________ 20__ р.
М.П.
Секретар міської ради Людмила РУДЯК
Додаток 4
до Порядку
ПЕРЕЛІК
земляних та/або ремонтних робіт, для проведення яких необхідно отримати дозвіл
Земляні або монтажні роботи, не пов’язані з прокладенням, перекладенням, ремонтом інженерних мереж і споруд.
Земляні або монтажні роботи, пов’язані з розриттям дорожнього покриття.
Роботи, пов’язані з порушенням благоустрою об’єктів зеленого господарства.
Роботи, пов’язані з інженерними вишукуваннями.
Роботи, пов’язані з археологічними дослідженнями.
Улаштування нових та/або заміна існуючих посадкових майданчиків для пасажирів міського громадського транспорту з встановленням навісу або павільйону.
Ремонт та/або улаштування майданчиків для паркування транспортних засобів, спортивних, дитячих та інших майданчиків.
Заміна пошкоджених та застарілих конструкцій опор, ліхтарів, освітлювальної арматури, тросів, розтяжок, кабелів, дротів, комунікаційної апаратури.
Прокладення, перекладення або заміна водостічних, водопровідних труб та водоприймальних колодязів .
Прокладання та проведення ремонту підземних інженерних комунікацій всіх видів.
Установлення нових, відновлення, ремонт та заміна існуючих малих архітектурних форм.
Відбудова, відновлення зруйнованих частин фундаментів пам’ятників, декоративних скульптур та композицій, елементів обладнання фонтанів та декоративних басейнів із заміною зношених труб та водопровідної арматури фонтанів тощо.
Установлення нових та/або ремонт і відбудова пошкоджених споруд і обладнання пляжів (гардеробів, камер схову, пунктів прокату пляжного інвентарю, туалетів, лав, грибків, навісів, альтанок тощо), спортивного та дитячого устаткування.
Пробивання отворів, встановлення тимчасових огороджень, рекламних носіїв, кіосків та павільйонів, встановлення будівельних риштувань і захисних огорож під час ремонту фасадів будівель.
Секретар міської ради Людмила РУДЯК
Джерело: Сайт Міської Ради міста Фастів