Дотримання вимог міжнародного стандарту ISO 9001
|
1. |
Функціонування системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO 9001:2015.
|
Персонал |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О.
|
Протягом
2024
року
|
Підтвердження Сертифікації виконавчих органів Фастівської міської ради |
|
2. |
Проведення навчання внутрішніх аудиторів |
Персонал |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О.
|
Липень-вересень
2024 року
|
Готовність аудиторів до проведення внутрішніх аудитів |
|
3. |
Проведення внутрішніх аудитів відповідно до затвердженої програми |
Персонал внутрішніх аудиторів відповідно до програми |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О.
|
Вересень –
Жовтень
2024 року
|
Зведений звіт про проведені внутрішні аудити |
|
4. |
Внести зміни в документи системи управління якістю відповідно до змін нормативної бази |
Персонал |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О.
|
Протягом
2024
року
|
Актуальні документи системи управління якістю |
|
5. |
Провести аналізування системи управління якістю вищим керівництвом |
Персонал |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О.
|
Жовтень
2024
року
|
Підведення підсумків ефективності функціонування системи управління якістю |
|
6. |
Довести до відома усіх працівників виконавчого комітету міської ради та громадськості міста Цілі у сфері якості на 2024 рік |
Трудові ресурси, інформаційні ресурси |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О.
|
Протягом 5 робочих днів після затвердження |
Доведення до відома усіх працівників виконавчого комітету міської ради та громадськості міста Цілей у сфері якості на 2024 рік (оприлюднення розпорядження міського голови «Про затвердження Цілей у сфері якості виконавчих органів Фастівської міської ради на 2024 рік» на офіційному вебсайті |
|
Управління надання адміністративних послуг |
7. |
Оцінка якості надання адміністративних послуг шляхом залишення відгуку про відвідування ЦНАП через QR код |
Людський ресурс |
Начальник управління надання адміністративних послуг |
Протягом
2024
року
|
Вдосконалення процесу надання адміністративних послуг |
|
8. |
Запровадження принципів цифрової безбарєрності у ЦНАП |
Планшет Tablets Samsung |
Начальник управління надання адміністративних послуг |
Січень Листопад 2024 |
Забезпечення комунікації з особами з порушенням слуху |
|
9. |
Підвищення кваліфікації адміністраторів ЦНАП |
Персонал |
Начальник управління надання адміністративних послуг |
Протягом
2024
року
|
Сертифікат, інший документ про підвищення фахового рівня, кваліфікації, навчання, інтернет – ресурс |
|
10. |
Розширити спектр адміністративних послуг, які надаються за допомогою інтегрованої системи «Єдина інформаційна система соціальної сфери» |
Трудові ресурси, інтернет ресурси |
Начальник управління надання адміністративних послуг |
Протягом
2024
року
|
Збільшення кількості послуг, які оформляються за допомогою інтегрованої системи
«Єдина інформаційна система соціальної сфери»
|
|
Відділ ведення єдиного демографічного реєстру населення
|
11. |
Наповнити та актуалізувати Реєстр територіальної громади на 85% |
Персонал,інформаційні ресурси,техніка |
Начальник відділу ведення єдиного демографічного реєстру населення Янковська С.А. старости |
До 31.12.2024 |
Швидкість та актуальність наданих громадянам послуг |
|
12. |
Періодично проводити навчання старост та спеціалістів старостатів |
Персонал,
інформаційні ресурси,техніка
|
Начальник відділу ведення єдиного демографічного реєстру населення Янковська С.А. |
До 31.12.2024 |
Кваліфіковане та якісне надання усього спектру послуг громадянам |
|
Відділ містобудування та архітектури
|
13 |
Розробити план зонування села Мала Снітинка Фастівського району Київської області |
Сесія Фастівської міської ради, відділ містобудування та архітектури, ліцензована проектна організація |
Начальник відділу містобудування та архітектури
Перехрест К.П.
|
Протягом 2024року |
Затверджена містобудівна документація |
|
14
|
Затвердити межі міста Фастів |
Відділ містобудування та архітектури, ліцензована проектна організація |
Начальник відділу містобудування та архітектури
Перехрест К.П.
|
Протягом 2024 року |
Затверджені межі міста |
|
15
|
Затвердження меж селища Борова Фастівського району |
Відділ містобудування та архітектури, ліцензована проектна організація |
Начальник відділу містобудування та архітектури
Перехрест К.П.
|
Протягом 2024 року |
Затверджені межі селища |
|
16
|
Затвердження меж села Оленівка Фастівського району |
Відділ містобудування та архітектури, ліцензована проектна організація |
Начальник відділу містобудування та архітектури
Перехрест К.П.
|
Протягом 2024 року |
Затверджені межі села |
|
17 |
Розробка програми комплексного відновлення території Фастівської міської територіальної громади |
Відділ містобудування та архітектури |
Начальник відділу містобудування та архітектури
Перехрест К.П.
|
Протягом 2024 року |
Затверджена програма |
|
18 |
Затвердження завдання на розроблення комплексного плану просторового розвитку
території Фастівської міської територіальної громади
|
Відділ містобудування та архітектури |
Начальник відділу містобудування та архітектури
Перехрест К.П.
|
Протягом 2024 року |
Затверджене завдання |
|
19 |
Встановлення програмного забезпечення та функціонування служби містобудівного кадастру |
Оргтехніка, програмне забезпечення |
Начальник відділу містобудування та архітектури
Перехрест К.П.
|
Протягом 2024 року |
Введення містобудівного кадастру |
|
20 |
Проведення стратегічної екологічної оцінки проєктів генеральних планів села Веприк та села Млинок Фастівського району Київської області |
Відділ містобудування та архітектури |
Начальник відділу містобудування та архітектури
Перехрест К.П.
|
Протягом 2024 року |
Звіт зі стратегічної екологічної оцінки |
|
Сектор раціонального використання майна |
21 |
Передача об’єктів комунальної власності в оренду через електронну торгову систему |
Рішення Фастівської міської ради |
Завідувач сектору раціонального використання майна Пеньківська І.В. |
До 31 грудня
2024 року
|
Раціональне використання комунального майна, надходження до міського бюджету коштів від оренди майна |
|
Відділ з питань інформаційного забезпечення та по роботі зі ЗМІ |
22 |
Вдосконалення та регламентні роботи офіційного вебсайту Фастівської міської ради та її виконавчих органів
(http://fastiv-rada.gov.ua/)
|
Залучення фахівця на договірних умовах |
Відділ з питань інформаційного забезпечення та по роботі зі ЗМІ |
До 31.12.2024
|
Належна робота офіційного вебсайту Фастівської міської ради та її виконавчих органів |
|
23 |
Реалізація проекту «Розбудова громади майбутнього: ефективне самоврядування без корупції» в рамках проекту Ради Європи «Посилення багаторівневого врядування, демократії та прав людини на місцевому рівні в Україні» |
Трудові ресурси, залучені на договірних умовах фахівці |
Авксентюк Тетяна Володимирівна, начальник відділу з питань інформаційного забезпечення та по роботі зі ЗМІ |
До 31.10.2024
|
Проект успішно реалізовано
|
Розпорядження міського голови №77-од від 09.04.2024
|
24 |
Провадити діяльність в якості радниці міського голови з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, запобігання та протидії насильству за ознакою статі на громадських засадах з 08 березня 2024 року, на строк повноважень міського голови |
Трудові ресурси |
Авксентюк Тетяна Володимирівна, радниця міського голови з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, запобігання та протидії насильству за ознакою статі на громадських засадах |
На строк повноважень міського голови
|
Річні звіти про пророблену роботу
|
Розпорядження міського голови №153 від 07.03.2024
|
Відділ житлово-комунальноного господарства
|
25 |
Встановлення газопоршневої когенераційної установки |
Фінансові,
Персонал,
підрядні організації
|
Начальник відділу Зоренко О.А.
Керівники комунальних підприємств громади
|
31.12.2024 |
Забезпечення електроенергією та теплом будівлі лікарні та поліклініки, у тому числі в умовах відсутності електроенергії |
|
26 |
Вдосконалення надання послуг із поводження із побутовими відходами |
Фінансові
організаційні
|
Начальник відділу Зоренко О.А.
Керівники комунальних підприємств громади
|
31.12.2024 |
Зменшення утворень стихійних сміттєзвалищ, збереження чистоти довкілля |
|
27 |
Вдосконалення / реконструкція системи водопідготовки та системи очищення стоків |
Міжнарожні донори та грантові кошти, організаційні ресурси |
Начальник відділу Зоренко О.А.
Керівники комунальних підприємств громади
|
31.12.2024 |
Зменшення споживання електроенергії, покращення якості води, покращення якості очищення каналізаційних стоків |
|
Відділ інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення
|
28 |
Забезпечення введення та оновлення адміністративних Послуг в системі Аскод |
Працівники відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення |
Начальник відділу
Ковальов М.О.
|
Протягом 2024 року |
Покращення ефективності роботи |
|
29 |
Вдосконалення системи електронного документообігу Аскод для прискорення інформаційного обміну та контролю проходження документів |
Працівники відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення |
Начальник відділу
Ковальов М.О.
|
Протягом 2024 року |
Покращення ефективності роботи |
|
Відділ з питань охорони здоров’я
|
30
|
Оптимізація мережі АЗПСМ, ФАПів та ФП по населених пунктах Фастівської міської територіальної громади. Забезпечення діяльності відокремлених лікарських амбулаторій у віддалених районах міста та старостинських округах |
Бюджет Фастівської міської територіальної громади, інші джерела фінансування не заборонені законодавством України |
Відділ з питань охорони здоров’я виконавчого комітету Фастівської міської ради, КНП ФМР “Фастівський міський Центр ПМСД” |
Протягом
2024
року
|
Мережа та структура, функції закладів охорони здоров’я відповідають потребам населення громади. Доступність населення громади до первинної медичної допомоги |
|
31 |
Забезпечення функціонування відділення невідкладної допомоги |
Бюджет Фастівської міської територіальної громади, інші джерела фінансування не заборонені законодавством України |
Відділ з питань охорони здоров’я виконавчого комітету Фастівської міської ради, КНП ФМР «Фастівський міський ЦПМСД»
|
Протягом
2024
року
|
Підвищення рівня якості та своєчасності надання невідкладної медичної допомоги |
|
Сектор торгівлі та транспорту |
32 |
Провести інвентаризацію та оптимізацію мережі автобусних маршрутів загального користування та транспортної інфраструктури |
Персонал та суб’єкти господарювання міста |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, з питань ЖКГ Матвійчук В.А. |
Протягом року |
Рішення ВК ФМР |
Інформація оприлюднюється на офіційному сайті міської ради |
33 |
Розробити та затвердити умови організації та проведення конкурсу на право пасажирських перевезень на автобусних маршрутах загального користування Фастівської міської територіальної громади |
Персонал та суб’єкти господарювання міста |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, з питань ЖКГ Матвійчук В.А. |
Протягом року |
Рішення ВК ФМР |
Інформація оприлюднюється на офіційному сайті міської ради |
Управління проектного менеджменту та внутрішнього аудиту |
34
|
Співробітництво з грантовими організаціями, подання заявок на участь у відповідних конкурсах |
Персонал, інформаційні та технічні ресурси кошти державного бюджету, грантові кошти міжнародних та інших організацій |
Начальник управління проектного менеджменту та внутрішнього аудиту |
Протягом року |
Проєкт відібрано для реалізації
Укладено угода (договір)
|
|
35
|
Прийняти участь в тренінгах, семінарах щодо проектного менеджменту, написання грантових заявок, взаємодії з донорами та інвесторами |
Персонал, інформаційні та технічні ресурси |
Начальник управління проектного менеджменту та внутрішнього аудиту |
Протягом року |
Сертифікат, Свідоцтво, Удосконалення професійних знань, умінь і навиків, підвищення майстерності |
|
36
|
Проведення перевірок та внутрішніх аудитів фінансово-господарської діяльності підприємств, установ, організації Фастівської МТГ |
Персонал, інформаційні та технічні ресурси |
Начальник управління проектного менеджменту та внутрішнього аудиту;
головний спеціаліст з аудиту управління проектного менеджменту та внутрішнього аудиту,
|
Протягом року |
Аудиторський звіт,
Акт перевірки тощо
|
|
Юридичне управління
|
37
|
Проведення роботи, пов’язаної із підвищенням рівня правових знань посадових осіб виконавчих органів міської ради, сприяння вивченню чинного законодавства, роз’яснення існуючої практики його застосування, проведення консультації з правових питань.
|
Персонал, інформаційні ресурси |
Начальник юридичного управління виконавчого комітету Фастівської міської ради
Щур Ю.Д.
|
Грудень
2024 р.
|
Підвищення рівня правових знань посадових осіб виконавчих органів Фастівської міської ради, надання консультацій з правових питань, надання роз’яснень існуючої практики застосування положень чинного законодавства
(постійно)
|
|
Відділ з питань енергозбереження, енергоефективності та екології
|
38 |
Продовження реалізації проєкту міжнародної технічної допомоги «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні» |
Консультативна підтримка координаторів GIZ, надання логістичної підтримки для провадження діалогових та інформаційних заходів |
Відділ з питань енергозбереження, енергоефективності та екології |
Впродовж 2024 року |
1. Розвиток
муніципального енергетичного менеджменту.
2. Впровадження демонстраційного проєкту енергоефективної модернізації «Реконструкція системи теплопостачання Фастівського академічного ліцею №2 шляхом встановлення теплового насосу потужністю 115 кВт»
3. Зниження використання енергетичних ресурсів та викидів парникових газів у атмосферу в бюджетних будівлях шляхом впровадження енергоефективних заходів
|
В рамках Меморандуму про взаєморозуміння між Фастівською міською радою та Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ), підписаний 09.02.2021 (строк реалізації ) |
39 |
Реалізація демонстраційного проєкту енергоефективної модернізації «Реконструкція системи теплопостачання Фастівського академічного ліцею №2 шляхом встановлення теплового насосу потужністю 115 кВт» |
Грантові кошти Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ),співфінансування з бюджету Фастівської міської територіальної громади |
Відділ з питань енергозбереження, енергоефективності та екології, підрядна організація– ТОВ «Класика Комфорту» |
Протягом
2024
року
|
1) зменшення використання теплової енергії для опалення будівлі – 420 Гкал/рік.
2) скорочення викидів СО2 – 33 тонн/рік шляхом заміщення споживання близько 50 тис. тис. м3 природного газу в опалювальний період.
3) створення належних санітарно-гігієнічних та комфортних умов для перебування учнів та працівників навчального закладу
|
Рішення Фастівської міської ради від 20.12.2022 №159-XХXІІІ-VІII«Про залучення гранту від Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ) ГмбХ для фінансування демонстраційного проєкту «Реконструкція системи теплопостачання Фастівського академічного ліцею №2 шляхом встановлення теплового насосу потужністю 115 кВт»» |
40 |
Продовження ведення Автоматизованої системиенергомоніторингу «Київщинаенергоефективна» в закладах бюджетної сфери |
Здійснення щоденного зняття показників з наявних приладів обліку (лічильників) енергетичних та водних ресурсів у бюджетній будівлі відповідальними особами з подальшим внесенням в АСЕМ |
Відділ з питань енергозбереження, енергоефективності та екології; керівники закладів соціальної інфраструктури; відповідальні особи за збір даних про стан енергоспоживання будівлею |
Протягом
2024
року
|
Щоденний моніторинг та щомісячний аналіз результатів споживання паливно-енергетичних ресурсів бюджетними закладами, підготовка енергетичних звітів, проведення аналітики різних періодів по енергоспоживанню |
На виконання рішення міської ради №16-IX-VIII від 15.06.2021 «Про затвердження Положення про систему муніципального енергетичного менеджменту в бюджетній сфері Фастівської міської територіальної громади» |
41 |
Розробка муніципального енергетичного плану |
Методична та практична підтримка від донорських проєктів, від координаторів проєкту МТД «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні (FEER)» |
Виконавчий комітет Фастівської міської ради, відділ з питань енергозбереження, енергоефективності та екології |
Протягом
2024
року
|
1) формування комплексного бачення розвитку сектору енергетики;
2) втілення проєктів з підвищення енергоефективності та розвитку відновлюваної енергетики;
3) популяризація енергоощадної поведінки на різних споживчих рівнях;
4) досягнення цілей сталого енергетичного розвитку
|
На виконання ст. 6 Закону України «Про енергетичну ефективність» від 2.10.2021 №1818-ІХ |
42 |
Видалення аварійно небезпечних дерев |
Участь комісії з питань визначення стану зелених насаджень на території м. Фастів, утвореної відповідно до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради №592 від 18.12.2023 |
Відділ з питань енергозбереження, енергоефективності та екології |
Протягом
2024
року
|
Прийняття рішення виконавчим комітетом Фастівської міської ради про погодження переліку видалення зелених насаджень |
Обстеження дерев за зверненнями громадян, підприємств, установ та організацій різних форм власності зі складанням відповідних актів |
Фінансове управління |
43 |
Складання інструкції щодо складання прогнозу місцевого бюджету Фастівської міської територіальної громади на 2025-2027 роки |
Нормативна база |
Начальник фінансового управління |
ІІ квартал
2024
року
|
Прогноз бюджету Фастівської |
|
44 |
Складання прогнозу бюджету Фастівської міської територіальної громади на 2025-2027 роки |
Інформація структурних підрозділів виконавчого комітету ФМР, ГУ ДПС у Київській області |
Начальник фінансового управління |
ІІІ квартал
2024
року
|
Рішення виконавчого комітету «Про схвалення прогнозу бюджету Фастівської міської територіальної громади на 2025-2027 роки» |
|
45 |
Складання Інструкції з підготовки бюджетних запитів за програмно-цільовим методом до проекту бюджету Фастівської міської територіальної громади |
Нормативна база |
Начальник фінансового управління |
ІІІ квартал
2024
року
|
Бюджетні запити головних розпорядників бюджетних коштів |
|
46
|
Підготувати проект рішення «Про міський бюджет Фастівської міської територіальної громади на 2025 рік» |
Інформація структурних підрозділів виконавчого комітету ФМР, ГУ ДПС у Київській області |
Начальник фінансового управління |
ІУ квартал
2024
року
|
Рішення міської ради «Про міський бюджет Фастівської міської територіальної громади на 2025 рік» |
|
47
|
Створення реєстрів та моніторинг платників до бюджету Фастівської МТГ |
Програмне забезпеченн Vkursi Pro
|
Начальник фінансового управління |
Протягом 2024 року |
Збільшення надходжень до бюджету Фастівської МТГ |
|
Архівний відділ Фастівської міської ради
|
48 |
Оцифрування описів з кадрових питань ліквідованих підприємств,установ,органі орган міста ,що зберігаються в відділі
|
Техніка,персонал |
Начальник відділу
Почапська О.В.
|
До грудня 2024р. |
Доступність інформації громадянам |
|
49 |
Створення Колекції документів російсько-української війни у Фастівській міській територіальній громаді |
Техніка,персонал |
Начальник відділу
Почапська О.В.
|
До грудня 2024р. |
Збереження національної спадщини та доступність інформації громадянам |
|
Загальний відділ |
50 |
Удосконалити за результатами експлуатації систему «Електронний документообіг» у виконавчих органах міської ради |
Трудові ресурси,техніка |
Начальник загального відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради
Алісєєнко Л.М.
|
До
31.12.2024р.
|
Покращення роботи виконавчих органів у сфері діловодства, зменшення частки паперового документообігу, прискорення процесу проходження документа до керівництва та виконавців, зручний доступ до архіву документів, підвищення виконавської дисципліни, якості підготовки управлінських рішень
|
|
Відділ сфери обслуговування населення розміщення реклами та захисту прав споживачів |
51 |
Обстеження закладів торгівлі та сфери послуг на території Фастівської міської територіальної громади |
Трудові ресурси, представники ГУ Держпродспожив служби |
Відділ сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів |
Протягом 2024 року |
Дотримання суб’єктами господарської діяльності вимог чинного законодавства в сфері торгівлі, надання послуг |
|
52 |
Проведення консультування для підприємців міста щодо здійснення підприємницької діяльності |
Організаційні |
Відділ сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів |
Протягом 2024 року |
Дотримання суб’єктами господарської діяльності вимог чинного законодавства в сфері торгівлі, надання послуг, розміщення реклами |
|
53 |
Здійснення контролю за виконанням укладених договорів на право розміщення об’єктів зовнішньої реклами |
Організаційні |
Відділ сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів |
Протягом 2024 року |
Дотримання суб’єктами господарської діяльності вимог чинного законодавства |
|
54 |
Продовжити роботи з інвентаризації та обліку об’єктів зовнішньої реклами на території Фастівської міської територіальної громади |
Трудові ресурси, представники комунальних підприємств, поліція |
Відділ сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів |
Постійно |
Видалення незаконної реклами та гармонійний вигляд міста. |
|
55 |
Проведення консультування щодо положення «Порядок погодження місця розміщення та облаштування об’єктів торгівлі, сфери послуг, відпочинку та розваг» |
Організаційні |
Відділ сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів |
Протягом 2024 року |
Дотримання суб’єктами господарської діяльності вимог чинного трудового законодавства |
|
56 |
Надавати роз’яснення щодо правопорушень правил торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами. |
Трудові ресурси, представники ГУ Держпродспожив служби, поліція |
Відділ сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів |
Протягом 2024 року |
Дотримання суб’єктами господарської діяльності вимог чинного законодавства в сфері торгівлі, надання послуг. |
|
57 |
Проведення рейдів щодо недопущення стихійної торгівлі
|
Трудові ресурси, представники комунальних підприємств, поліція |
Відділ сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів |
Протягом 2024 року |
Недопущення самовільної стихійної торгівлі. Підвищення рівня захисту прав населення на споживання якісних та безпечних для життя і здоров’я товарів. |
|
58
|
Здійснювати контроль за дотриманням правил торгівлі та наданням якісних послуг . |
Трудові ресурси, представники ГУ Держпродспожив служби, поліція |
Ввіділ сфери обслуговування населення розміщення реклами та захисту прав споживачів |
Постійно |
Задоволений споживач |
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва |
59 |
Розробка та затвердження Стратегії розвитку Фастівської міської територіальної громади на 2023-2027 роки |
Трудові ресурси, інформаційні ресурси |
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,
Управління економіки та міжнародного співробітництва
|
Протягом
2024 р.
|
після кожного пройденого етапу, передбаченого методикою розробки стратегії |
|
60 |
Забезпечити реалізацію Програми соціально-економічного та культурного розвитку Фастівської міської територіальної громади на 2024 рік |
Трудові ресурси, інформаційні ресурси, фінансові ресурси |
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,
виконавчі органи ФМР
|
31.12.2024 |
щоквартально |
|
61
|
Налагодження нових міжнародних партнерств, укладення угод про співпрацю з містами іноземних країн |
Трудові ресурси, інформаційні ресурси |
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,
Управління економіки та міжнародного співробітництва
|
постійно |
раз на рік |
|
62
|
Підтримка та розвиток існуючих міжнародних партнерств |
Трудові ресурси, інформаційні ресурси, фінансові ресурси |
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,
Управління економіки та міжнародного співробітництва
|
постійно |
щоквартально |
|
63
|
Укладення договорів щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою |
Трудові ресурси, інформаційні ресурси |
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,
Управління економіки та міжнародного співробітництва
|
постійно |
щомісяця |
|
64
|
Розвиток Індустріального парку |
Трудові ресурси, інформаційні ресурси, фінансові ресурси |
Керуюча компанія ІП, перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, управління економіки та міжнародного співробітництва |
постійно |
раз на рік |
|
65
|
Забезпечення реалізації державної регуляторної політики на місцевому рівні |
Трудові ресурси, інформаційні ресурси |
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,
Управління економіки та міжнародного співробітництва
|
Протягом року |
Звіт щодо здійснення державної регуляторної політики виконавчими органами Фастівської міської ради |
|
66
|
Участь у конкурсах та програмах для залучення коштів для реалізації проектів розвитку, відбудови та відновлення Фастівської громади |
Трудові ресурси, інформаційні ресурси |
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,
Управління економіки та міжнародного співробітництва
|
Протягом року |
Щоквартально |
|
67 |
Проведення та участь у заходах взаємодії бізнесу, влади, громади (форуми, конференції, семінари, координаційні ради тощо) |
Трудові ресурси, інформаційні ресурси, фінансові ресурси |
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,
Управління економіки та міжнародного співробітництва
|
Протягом року |
Щоквартально |
|
Сектор житлової політики, квартирного обліку, розподілу житла
та з питань гуртожитків і ОСББ
|
68 |
Врегулювання механізму ведення квартирного обліку в Фастівській територіальній громаді |
Трудові ресурси |
Завідувач сектору
Рязанов С.П.
|
Протягом року |
Надання якісних послуг громадянам
|
|
Управління соціального захисту населення
|
69
|
Проведення моніторингу якості надання соціальних послуг |
Фінансові ресурси
(кошти міського бюджету), трудові ресурси, інформаційні ресурси
|
Управління соціального захисту населення |
Протягом року |
Покращення якості надання соціальних послуг |
|
70
|
Визначення потреб в соціальних послугах Фастівської міської територіальної громади |
Фінансові ресурси
(кошти міського бюджету), трудові ресурси, інформаційні ресурси
|
Управління соціального захисту населення |
Протягом року |
Покращення якості надання соціальних послуг |
|
71
|
Створення соціального паспорту Фастівської міської територіальної громади |
Фінансові ресурси
(кошти міського бюджету), трудові ресурси, інформаційні ресурси
|
Управління соціального захисту населення |
Протягом року |
Покращення якості надання соціальних послуг |
|
72 |
Забезпечення працівників управління комп’ютерною технікою відповідно до поданих пропозицій |
Фінансові ресурси
(залучені кошти), трудові ресурси
|
Управління соціального захисту населення |
Протягом року (при наявності фінансування) |
Підвищення ефективності роботи працівників управління |
|
73
|
Наповнення реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг |
Фінансові ресурси
(кошти міського бюджету), трудові ресурси, інформаційні ресурси
|
Управління соціального захисту населення |
Протягом року |
Забезпечення первинного обліку соціально вразливих верств населення мешканців Фастівської МТГ, накопичення, зберігання та автоматизована обробка інформації щодо соціального захисту населення з урахуванням новітніх інформаційних технологій, єдиних сучасних стандартів якості обслуговування заявників, можливостей вироблення ефективних організаційних і структурних рішень |
|
74
|
Проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу з приводу дотримання вимог трудового законодавства та законодавства з охорони праці |
Фінансові ресурси
(кошти міського бюджету), трудові ресурси, інформаційні ресурси
|
Управління соціального захисту населення |
Протягом року |
Дотримання суб’єктами господарської діяльності вимог трудового законодавства та законодавства з охорони праці |
|
75
|
Розробити «Дорожні карти» для ветеранів війни та родин Захисників та Захисниць. |
Фінансові ресурси
(кошти міського бюджету), трудові ресурси, інформаційні ресурси
|
Управління соціального захисту населення, Родина «4.5.0» |
Протягом року |
Забезпечення підтримки та покращення якості надання
послуг соціального характеру для військовослужбовців, ветеранів, їх родин та сімей загиблих Захисників та захисниць
|
|
Відділ з питань раціонального використання земель
|
76 |
Інвентаризація окремих земельних ділянок комунальної власності в межах Фастівської міської територіальної громади |
Фінансові,персонал |
Головний спеціаліст відділу з питань раціонального використання земель виконавчого комітету Фастівської міської ради
Воскобой О.Л.
|
До 31.12.2024 року |
Державна реєстрація земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, можливість стягнення недоотриманого доходу місцевого бюджету в розмірі несплаченої орендної плати в судовому порядку із суб’єктів господарювання за земельні ділянки, на які відсутні правовстановлюючі документи |
|
Відділ по роботі із зверненнями громадян
|
77 |
Забезпечити своєчасний розгляд звернень громадян, електронних петицій |
Система електронного документообігу «Аскод», інтернет ресурси |
Начальник відділу по роботі із зверненнями громадян
Сологуб Т.В.
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О.
|
Протягом року |
Своєчасний розгляд звернень громадян, електронних петицій |
Система нагадування про кінцевий термін розгляду звернень, контроль. |
78
|
Проводити прямий телефонний зв’язок з мешканцями Фастівської міської територіальної громади
у 2024 році у виконавчому
комітеті Фастівської міської ради
|
Інтернет ресурси, телефон |
Начальник відділу по роботі із зверненнями громадян
Сологуб Т.В.
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О.
|
Протягом 2024 року |
Покращення комунікації влади та громади за допомогою телефонного зв’язку
|
Вирішуються питання безпосередньо під час проведення телефонного зв’язку, якщо питання не можливо відразу вирішити, воно залишається на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення. |
79 |
Звітувати на засіданні виконавчого комітету про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради, дотримання контрольних термінів щодо реалізації завдань та про стан розгляду скарг (1 раз в квартал) згідно Плану роботи відділу по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради на 2024 рік керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указу Президента від 07.02.2008 р. №109/2008 |
Щоквартальна інформація відділу по роботі із зверненнями громадян
Проєкт рішення
виконавчого комітету «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради»
|
Начальник відділу по роботі із зверненнями громадян
Сологуб Т.В.
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О.
|
Протягом 2024 року |
Рішення виконавчого комітету ФМР «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради» за квартал |
Щоквартально готується Рішення виконавчого комітету ФМР про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради. |
80 |
Проводити перевірку додержання
законодавства про звернення громадян
в Фастівській міській територіальній
громаді, підприємствах, організаціях,
установах, структурних підрозділах Фастівської
міської ради у 2024 році
|
Система електронного документообігу «Аскод», трудові ресурси, інформаційні ресурси. |
Начальник відділу по роботі із зверненнями громадян
Сологуб Т.В.
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О.
|
Протягом 2024 року |
Своєчасне попередження, виявлення та припинення дій, які містять ознаки порушення законодавства про звернення громадян.
|
Проводяться перевірки додержання
законодавства про звернення громадян відповідно затвердженого графіку.
|
Відділ управління персоналом
|
81 |
Проведення практики студентів ВНЗ в виконавчих органах Фастівської міської ради |
Студенти ВНЗ,персонал |
Начальник відділу Андросенко Н.А. |
Протягом року |
Оволодіння студентами сучасними методами в галузі їх майбутньої професії, формування у них, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи |
|
82 |
Підвищення кваліфікації кадрів |
Посадові особи органів місцевого самоврядування |
Начальник відділу Андросенко Н.А. |
Протягом року |
Удосконалення професійних знань, умінь і навиків, зростання майстерності, професії |
|
Служба у справах дітей та сім’ї
|
83 |
Створити патронатну сім’ю. |
Персонал,фінансові ресурси,
інформаційні
|
Начальник служби Змаженко Л.А.
|
До
31.12.2024
|
Створення патронатної сім’ї |
|
Управління культури, молоді та туризму
|
84 |
Проведення атестації аматорських колективів Фастівської міської територіальної громади. Підтвердженнязвання «народний»/ «зразковий»аматорський колектив. |
Атестаційна комісія Київського обласного центру народної творчості та культурно-освітньої роботи, персонал |
В.о.начальника управління Поліщук І.С.
|
квітень 2024р. |
Посилення ролі народних аматорських колективів в естетичному вихованні та організації дозвілля населення, створення позитивного іміджу Фастівської громади |
|
85 |
Проведення заходу – Свято обдарованих дітей «Сузір’я талантів» в рамках загальноміського фестивалю «Талант. Освіта. Творчість» |
Управління культури, молоді та туризму |
В.о.начальника управління Поліщук І.С.
|
Травень – червень
2024 р.
|
Створення умов для творчого та освітнього розвитку молоді міста |
|
Управління регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради |
86
|
Введення додаткової штатної одиниці – головного спеціаліста сектору надання адміністративних послуг |
Бюджетні призначення на заробітну плату та нарахування |
Белько Світлана – начальник управління |
Протягом
2024 року
|
Запобігання ситуаціям, що могли б негативно вплинути на якість надання адміністративних послуг |
|
87 |
Ремонт приміщення та забезпечення матеріально-технічних засобів Поліцейського офіцера громади |
Будівельні матеріали, обладнання та інвентар, оргтехніка |
Белько Світлана – начальник управління |
Протягом
2024 року
|
Створення умов для реалізації Програми «Поліцейський офіцер громади» на 2023-2025 роки |
|
88
|
Приведення тарифів з надання комунальних послуг до рівня соціально-обґрунтованих цін та їх затвердження |
Калькуляція собівартості комунальних послуг |
Частухін Павло – в.о. директора роботи КП ФМР «Борівський ККП» |
Травень 2024 |
Підвищення ефективності та рентабельності, забезпечення належної роботи КП ФМР «Борівський ККП» |
|
89
|
Створення ритуальної служби та організація похоронної справи |
Аналіз штатного розпису, залучення працівників |
Частухін Павло – в.о. директора роботи КП ФМР «Борівський ККП» |
Травень 2024 |
Забезпечення законності, охорони прав і законних інтересів громадян, збільшення надходжень до бюджету |
|
90
|
Впорядкування та інвентаризація кімнат у гуртожитку, що перебуває на балансі КП ФМР «Борівський ККП» |
Перевірка приміщення на рахунок вільних кімнат, аналіз договорів на проживання |
Частухін Павло – в.о. директора роботи КП ФМР «Борівський ККП» |
Червень 2024 |
Залучення молодих спеціалістів до селища та забезпечення їх житлом.
Забезпечення житлом населення, що опинилось в складних життєвих обставинах, ВПО.
|
|
91
|
Додатковий перелік послуг сектору надання адміністративних послуг |
Комунікація та навчання головного спеціаліста, підключення програмного забезпечення |
Несена Світлана – завідувач сектору надання адміністративних послуг |
Серпень 2024 |
Додатково 25 послуг. Забезпечення максимально якісного сервісу, зручного і швидкого обслуговування суб’єктів звернень та належної організації роботи Управління |
|
92
|
Розробка схем дорожнього руху |
Залучення фінансування на проектно-кошторисну документацію |
Белько Світлана – начальник управління |
Вересень 2024 |
Усунення недоліків в утриманні та експлуатації ділянок вулично-шляхової мережі, безпека населення |
|
93
|
Введенняв експлуатацію каналізаційно-очисних споруд у селищі Борова |
Коригування проектно-кошторисної документації, визначення обсягів робіт, залучення фінансування |
Белько Світлана – начальник управління |
Жовтень 2024 |
Упередження екологічної катастрофи, запобігання незворотних змін, забезпечення населення якісною питною водою |
|
94 |
Капітальний ремонт будівлі за адресою Театральна, 5 селище Борова |
Залучення фінансування: бюджетні кошти, кошти донорів |
Белько Світлана – начальник управління |
Листопад 2024 |
Забезпечення безперебійного функціонування Центру безпеки громади |
*Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
*ДФТГ
*ПОГ
|
Відділ з питань фізичної культури та спорту
|
95 |
Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція спортивного комплексу «Машинобудівник» Київської області в місті Фастів» |
Фінансові, трудові |
Начальник відділу
Скиданенко А.В.
|
протягом 2024р. |
Забезпечить функціонування об’єкта в повну міру його потенційних можливостей, забезпечить відповідний сучасним вимогам рівень облаштування спортивних споруд, приміщень і обладнання |
|
96 |
Проведення заходу – Свято обдарованих дітей на День фізичної культури та спорту |
Фінансові, трудові |
Начальник відділу
Скиданенко А.В.
|
вересень
2024 р.
|
Створення умов для спортивного розвитку молоді громади |
|
Управління освіти |
97 |
Реконструкція Фастівського академічного ліцею №9 Фастівської міської ради Київської області |
Кошти Європейського інвестиційного банку та міський бюджет
|
Начальник управління
Єриш Н.Л.
|
2024-2025 рр.
|
Завершення реконструкції Фастівського академічного ліцею №9 Фастівської міської ради
|
|
98 |
Будівництво захисних споруд цивільного захисту (укриття) для учасників освітнього процесу: Фастівського ліцею №1 Фастівської міської ради Київської області, Фастівського ліцею №3 Фастівської міської ради Київської області та Борівського академічного ліцею Фастівської міської ради Київської області |
Субвенція з державного бюджету та міський бюджет |
Начальник управління
Єриш Н.Л.
|
2024-2025 рр. |
Завершення будівництва захисних споруд цивільного захисту (укриття) для учасників освітнього процесу: Фастівського ліцею №1, Фастівського ліцею №3, Борівського академічного ліцею
|
|
Управління розвитку територій та благоустрою Веприцького, Малоснітинського, Великоснітинського, Фастівецького старостинських округів Фастівської міської ради |
99
|
Ліквідація стихійних сміттєзвалищ в старостатах |
Спецтехніка, паливно-мастильні матеріали, робітники благоустрою |
Старости |
Травень
2024
|
Забезпечення чистоти довкілля, свідоме ставлення населення до |
|
100 |
Впровадження додаткового переліку адміністративних послуг в старостинських округах |
Персонал, програмного забезпечення |
Старости та головні спеціалісти |
Серпень 2024 |
Забезпечення максимально якісного сервісу, зручного і швидкого обслуговування суб’єктів звернень та належної організації роботи Управління |
|
101 |
Налагодження системи поводження з ТПВ |
Інформаційна робота з мешканцями громади |
КП «Господар» старости СО |
Грудень
2024
|
Запровадження та пропагування системи сортування відходів;
активізація діяльності з укладення договорів на вивезення сміття
|
|
102 |
Ремонт вуличного освітлення |
Визначення обсягів робіт та виготовлення проектно-кошторисної документації |
В.о.начальника управління
СНІГУР А.М.
|
Жовтень 2024 |
Забезпечення утримання та належного функціонування засобів та обладнання зовнішнього освітлення території
|
|
103 |
Приведення тарифів з надання комунальних послуг до рівня соціально-обґрунтованих цін та їх затвердження |
Калькуляція собівартості комунальних послуг |
В.о.директора КП «Господар» |
Червень 2024 |
Підвищення ефективності та рентабельності, забезпечення належної роботи КП «Господар» |
|
104 |
Придбання спеціальної техніки: самоскид трактор, навісне обладнання відвал, роторна косарка, розкидач дорожньої суміші і подрібнювач гілля КП «Господар» |
Фінанси |
В.о.директора КП «Господар» |
Грудень 2024 |
Забезпечення вчасного та якісного надання комунальних послуг на території |
|
105 |
Введення в експлуатацію резервної свердловини водопостачання |
Фінанси |
В.о.директора КП «Господар» |
Листопад 2024 |
Забезпечення населення якісною питною водою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Джерело: Сайт Міської Ради міста Фастів