Порядок отримання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

image
3 Жовтня 2024, 12:41
Поділитися:

Витяг з Державного земельного кадастру є документом, що містить інформацію про земельну ділянку, підтверджує внесення даних до Державного земельного кадастру, є важливим документом для вчинення правочинів із земельною ділянкою та необхідним при реєстрації у Державному реєстрі речових прав на  нерухоме майно.

Відомості про земельну ділянку надаються у формі витягів з Державного земельного кадастру у письмовій або електронній формі.

Для отримання витягу з ДЗК у письмовій формі необхідно:

Подати відповідну заяву шляхом звернення до ЦНАП виконавчого комітету Фастівської міської ради (пл. Соборна, 1, м. Фастів), документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру, та документ, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).

Для оформлення витягу у електронній формі заявнику необхідно зайти на сайт Держгеокадастру  https://e.land.gov.ua/services. Оформлення витягу через сайт Держгеокадастру можливе, за умови електронної ідентифікації особи з використанням кваліфікованого електронного підпису та оплати послуг за надання відомостей з Державного земельного кадастру із застосуванням електронних платіжних засобів.

Підставою для відмови у наданні витягу із Державного земельного кадастру може бути:

відсутність у Державному земельному кадастрі запитуваних відомостей;
випадки, коли із заявою про надання відомостей з Державного земельного кадастру звернулася неналежна особа або документи подані не в повному обсязі та/або не відповідають вимогам, встановленим законом.

Джерело: Сайт Міської Ради міста Фастів