Після будівництва Київської обхідної дороги обіцяють висадити нові дерева замість зрубаних
7 Квітня 2021, 16:33
Поділитися:

Одна з ділянок Київської обхідної дороги проходить через два лісових масиви — Київського та Клавдієвського лісгоспів. Наразі ділянка якраз на етапі проєктування. Незалежно від остаточного варіанту проєкту, він обов’язково передбачатиме компенсаційну висадку дерев.

Нещодавно Українська природоохоронна група (UNCG) опублікувала допис із заявою про те, що будівництво однієї з ділянок Київської обхідної дороги знищить 40 гектарів лісу. До такого висновку команда UNCG прийшла, ознайомившись із візуалізацією будівництва КОД на ділянці між дорогами М-07 Київ — Ковель та М-06 Київ — Чоп.

«Замість кожного видаленого дерева буде висаджено нове. Таким чином, будівництво КОД не вплине на загальний баланс зелених насаджень в області», — зазначили у Службі автомобільних доріг у Київській області.

Яка ситуація з КОД наразі?

Розмовам про Київську обхідну дорогу — вже 15 років. Влітку 2020 року Укравтодор нарешті зробив перший реальний крок до її будівництва, замовивши проєктування перших ділянок.

Передбачається, що це буде маршрут-напівкільце навколо Києва, який починатиметься від дороги М-07 Київ — Ковель та через дороги М-05 Київ — Одеса, Н-01 Київ — Знам’янка, Н-08 Бориспіль — Маріуполь, М-03 Київ — Харків — Довжанський, обхід міста Бровари виводитиме до дороги М-01 Київ — Чернігів — Нові Яриловичі.

Загальна протяжність КОД складатиме майже 150 км.

Наразі 2 ділянки проєктується, на ще 2 — оголошено тендер. Перші проєкти отримають влітку, після чого і буде розпочато будівництво.

Чому КОД важлива?

Київ — транзитне місто, воно не має альтернативних шляхів для об’їзду. Особливо це відчутно для водіїв вантажівок. Варто згадати лише лютневі снігопади, коли через неспроможність комунальних служб Києва вчасно розчистити місто, сотні вантажівок було заблоковано на в’їзді до столиці. Основна причина — відсутність сучасної обхідної дороги.

У планах, за наявності стабільного фінансування, завершити будівництво КОД вже 4–5 років. Це допоможе розвантажити столицю від транспорту, і дати можливість транзитним автомобілям комфортно пересуватись країною.

Нагадаємо, обхідна дорога навколо Києва: стало відомо, які ділянки проектують

Джерело: Вечірній Київ

Рупор Київщини Київщина Київська область Київ столиця Березань Біла Церква Бориспіль Бровари Буча Васильків Ірпінь Обухів Переяслав-Хмельницький Прип'ять Ржищів Славутич Фастів Богуслав Києво-Святошинський Вишневе Вишгород Караглик Миронівка Сквира Тараща Тетіїв Українка Іванків Яготин Новини Київська обласна державна адміністрація КОДА КМДА