Пенсійний фонд в період карантину рекомендує користуватися онлайн-сервісами
У зв’язку із обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та запровадженням карантину, Пенсійний фонд України повідомляє про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду:
????подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;
????отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
????перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
????провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
????подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
????подати звернення (пропозицію тощо);
????активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
➡ Водночас повідомляємо про те, що графіки прийому громадян в сервісних центрах територіальних управлінь залишаються незмінними. Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати до Контакт-центру Пенсійного фонду України за номерами:
0-800-503-753;
(044) 281-08-70;
(044) 281-08-71.
???? Пенсійний фонд України закликає громадян України бути обережними та дотримуватись рекомендацій, які викладені на створеній Урядом інформаційній сторінці «Що треба знати про новий коронавірус?»: https://covid19.com.ua/#rec165642605
(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src = “http://connect.facebook.net/ru_RU/sdk.js#xfbml=1&version=v2.6”;
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));
Джерело: Новини – Київська обласна державна адміністрація