Паркувальні місця у центрі Борисполя перерахують і нанесуть на карту

image
16 Червня 2023, 16:36
Поділитися:

На комісії ЖКГ розгорілися пристрасті навколо паркування: перш ніж карати, потрібно створити умови, щоб не порушували.

Дискусія навколо цього питання розгорілася під час засідання комісії з питань житлово-комунального господарства, приватизації, благоустрою та екології. Голова комісії Ігор Шалімов звернув увагу на тему штрафів за неправильне пакування. Він зазначив, що перш ніж застосовувати штрафні санкції, людям потрібно чітко показати дозволені і заборонені місця. Тому від комісії було дано доручення головному управлінню житлово-комунального господарства на наступне засідання проаналізувати і зробити звіт, скільки у нас є паркувальних місць у центрі Борисполя, щоб людям надати інформацію, у яких місцях дозволено паркуватися, а де можна отримати штраф, і за які саме порушення. Необхідно зробити і оприлюднити схему, де вказати дозволені для паркування місця.

Також Ігор Шалімов наголосив, що дуже важливо розуміти, скільки ми маємо паркувальних місць на сьогодні, і скільки нам їх потрібно, щоб землю в центрі міста віддали не під торговий центр, а зробили нормальний паркувальний майданчик. Виконком має запропонувати ці місця. Це дозволить дійсно навести порядок у паркуванні, а не просто ходити штрафувати людей.

Заступник Бориспільського міського голови Віталій Горкун уточнив, що планується фіксувати порушення ПДР і на ці гроші потім облаштовувати офіційні парковки — щоб не залучати бюджетні кошти. Штрафи виписуватимуть за порушення правил зупинки-стоянки, коли транспортний засіб суттєво перешкоджає руху. Відсутність місця для паркування не дає права наражати на небезпеку інших учасників дорожнього руху.

У відповідь присутні заперечили, що поняття «суттєво перешкоджає руху» може бути суб’єктивним. І саме для того, щоб уникнути суб’єктивних чинників, дозволені парковки повинні бути чітко вказані.

Як приклад депутат Борис Шапіро навів будівельні норми, відповідно до яких паркування можливе мінімум за 10 метрів від фасаду будівлі. «Сьогодні жодна парковка на Київському Шляху не може бути офіційною. І коли хтось суб’єктивно вирішуватиме, наскільки транспортний засіб суттєво перешкоджає безпеці руху, будуть виникати проблеми», — зауважив він.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter

Джерело: Газета «ВІСТІ» – Бориспіль. Новини. Інформація. Реклама