Опитування: що потрібно, аби місто було зручним для осіб з інвалідністю
Головна / Опитування: що потрібно, аби місто було зручним для осіб з інвалідністю
| 19. 09. 2024
13 вересня завершився збір інформації щодо планування заходів включення до Програми по забезпеченню безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури на території Білоцерківської МТГ на 2025-2027 роки.
Управління містобудування та архітектури міської ради збирало пропозиції, які об’єкти соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, на думку жителів громади, необхідно зробити зручними, комфортними та доступними для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп на території громади?
Збір інформації відбувався на платформі e-DEM. Так, надійшло ряд пропозицій. Серед яких:
пониження тротуарів або підвищення пішохідних переходів;звуковий супровід сигналів пішохідних світлофорів;облаштування пандусів в установах, парках та скверах (з адекватним кутом нахилу);розміщення інформаційних табличок шрифтом Брайля та кнопок виклику персоналу при вході до закладів;покращення загальної якості покриття тротуарів (відсутності вибоїн, тріщин і т.п.) та пониження бордюрних каменів.
Акцентували увагу громадяни і на необхідність:
-подальшого облаштування тактильною тротуарною плиткою пішохідних зон для людей з порушенням зору;
– створення додаткових спеціальних паркувальних місць для людей з особливими потребами ближче до входу до установ та закладів.
Запропонували громадяни сприяти тому, щоб входи до будівель не будувалися з високими сходами, а відразу були в рівень з дорогою та першочергово зробити доступними об’єкти в центрі міста, щоб кожен житель міг гуляти зручно і безпечно. А потім в парках, скверах, публічних місцях по районах.
Зупинилися і на необхідності удосконалення інфраструктури громадського транспорту:
-закупівля мобільних рамп та облаштованих місць для інвалідних візків у громадському транспорті;
– проведення регулярних інструктажів з водіями автобусів та тролейбусів про необхідність під’їжджати максимально близько під бордюр. Зупинки з великим пасажиропотоком як Соборна площа, ПК «Росава» доречно обладнати кассельськими бордюрами;
– зробити перенесення контактної мережі електротранспорту для того, щоб тролейбуси могли під’їжджати під бордюр на зупинках, обладнаних кишенями;
– громадський транспорт повинен бути обладнаний зовнішніми та внутрішніми інформаторами для людей з вадами зору;
– зупинки повинні мати тактильну плитку і відповідну висоту, щоб в деяких випадках можна було користуватися транспортом навіть без використання відкидних пандусів.
Один із білоцерківців наголосив, що варто проводити регулярну інформаційно-роз’яснювальну роботу з підприємцями стосовно норм організації пандусів/ понижених кас у закладах обслуговування та облаштування інфраструктурних елементів для людей з вадами зору тощо.
Окремо було виділено питання доступності до залізничного вокзалу та його інфраструктури.
Пропозиції, які надійшли від громадськості, будуть розглянуті на засіданні комітету з реалізації Національної стратегії із створення безбарʼєрного простору в Україні на території Білоцерківської міської територіальної громади.
Джерело: Біла Церква – офіційний сайт