Обухівська служба зайнятості шукає консультантів в урядовий Call-центр

image
6 Березня 2024, 18:28
Поділитися:


Під час заходу фахівці поінформували присутніх про специфіку роботи, умови та рівень оплати праці, графік роботи, соціальні гарантії, можливість проходження навчання.

Повідомляє прес-служба Обухівської філії Київського обласного центру зайнятості у фейсбук.

У зв’язку зі збільшенням кількості звернень українців на урядову «гарячу лінію» виникла потреба у розширенні штату та набору консультантів Call-центру, – йдеться в повідомленні.

Під час зустрічі шукачам роботи, зацікавленим у працевлаштуванні, запропонували пройти стажування безпосередньо на робочому місці.

Зазначається, що в обов’язки консультантів Call-центру входить опрацювання вхідних дзвінків, які надходять на урядову «гарячу лінію», консультування заявників та реєстрація звернень громадян. Працювати можна як в офісі, так і вдома дистанційно, що досить зручно в даний час.

Основними вимогами до працівників є:

  • вища освіта,
  • вільне володіння українською мовою,
  • комунікабельність,
  • стресостійкість,
  • вміння працювати з великими об’ємами інформації.

Сподіваємось, що саме наші клієнти, які сьогодні шукають роботу, завтра стануть частиною великої і дружньої команди, – додали в обухівській службі зайнятості.

  • Родини бійців обухівського тербату навчали створювати власний бізнес

  • Майбутніх підприємців Обухова навчали складати бізнес-план

  • Працевлаштування та підтримка родин: служба зайнятості допомагатиме обухівському тербату

  • Медсестри Кагарличчини безкоштовно підвищили кваліфікацію з ваучером на навчання

  • Обухівська служба зайнятості проводить виїзді прийоми: кажуть, дуже зручно



Source link