Ну прийшли вже, не виганяти ж вас: як працює абонентський відділ водоканалу

image
9 Березня 2021, 21:31
Поділитися:

Напередодні святкових вихідних, 5 березня, ірпінчанин Олександр прийшов в “Ірпіньводоканал”, щоб передати показники лічильника та погасити заборгованість. Враженнями про те, як його прийняли в абонентському відділі, він поділився у Фейсбук.
“Хотілося б поділитися своїми враженнями про мої сьогоднішні пригоди у Ірпіньводоканалі”. Прийшов до них вранці, щоб уточнити показники і погасити заборгованість. Як виявилося, п’ятниця у них – неприйомний день. І знаєте, що я почув у відповідь? – Ну прийшли вже, не виганяти ж вас. Не даремно ж ви до нас завітали. Проходьте, допоможемо. І це не зважаючи на те, що я відволік їх від підготовки до святкового корпоративу! За 5 хвилин все порахували, роздрукували, відповіли на мої питання. І взагалі, всі мої візити до водоканалу не тривали довше 10 хв. Навіть черги більше одної людини не бачив там! Дівчата, ви найкращі! Зі святом вас. А абонентський відділ Ірпіньводоканалу не має рівних серед комунальних служб. P.S.: Згадую газконтору, і аж мурашки по шкірі…”, – написав Олександр.

Такий простий пост вдячності зібрав понад сотню коментарів користувачів сомережі. І перевадна більшість погоджувалися з автором посту. “Та вони молодці!”, “Завжди нададуть необхідну інформацію”, “Так, дійсно порядні люди в колективі працюють” – можна прочитати під постом у коментарях.

Водночас, ірпінчани скаржилися на абсолютно протилежну якість обслуговування в “газконторі” та філії обленерго, де в черзі можна простояти не одну годину. 
Підписуйтесь на нас уФейсбук, Інстаграм, ТелеграмтаYouTube, щоб не пропустити цікавих та актуальних новин Ірпеня та регіону!
Читайте також: Дорогий кіловат: чому мешканці ЖК «Грін Сайд» платять зависоку ціну за електроенергію
Джерело: 04597.com.ua

Джерело: Новости Ірпеня