Напади з ножами та розбиті двері: київських контролерів навчали, як уникати конфліктів з пасажирами

image
28 Серпня 2019, 11:51
Поділитися:

Щодня працівники Київпастрансу потрапляють у конфліктні ситуації з пасажирами-порушниками. Іноді, аби уникнути оплати проїзду, зловмисники навіть наносять тілесні ушкодження. Аби запобігти подібним ситуаціям персонал потрібно навчати як поводитись у конфліктних ситуаціях.

Тому для контролерів КП «Київпастранс» керівництво влаштувало майстер-клас зі стресостійкості від Президента Київської Асоціації психотерапії Олексія Шевцова.

У рамках нашого повномасштабного проєкту Kyivpastransformation у пріоритеті компанії два вектори глобальних змін у сфері наземного пасажирського транспорту: оновлення рухомого складу та підвищення рівня освіти й підготовки персоналу, а отже, і якості обслуговування наших пасажирів. Приємних подорожей, друзі! – зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.

За його словами, щонайменше раз на два місяці правоохоронні органи відкривають кримінальну справу через тяжкі тілесні й моральні ушкодження, нанесені персоналу підприємства, зокрема: напад із ножами на контролерів, пробивання грудної клітки від ударів кулаками й ногами, трощення салонів транспорту, намагання виламати двері при втечі, – усе це, аби не сплатити 8 грн за свій проїзд.

Нагадаємо, у рамках програми Kyivpastransformation у липні цього року КП «Київпастранс» запустив нові тролейбуси.

Читай “Вечірку” в Telegram та Facebook

Джерело: Вечірній Київ