На вулицях столиці з’явилася провокаційна реклама
Сітілайти нагадують перехожим, що від зламаного нігтя чи целюліту ніхто не помер. А відкладені на день справи заради обстеження у мамолога можуть врятувати життя жінці.
– А ви вже бачили найактуальнішу соціальну рекламу жовтня на вулицях і підземці Києва⁉️ Надсилайте в коментарях свої варіанти, – зазначають у благодійному фонді «Квітна».
Не випадково соціальну реклама з’явилася у жовтні. Саме цей місяць у світі обрано для нагадування жінкам (і їхнім рідним) про запобігання захворюваності на рак молочних залоз.
– 23 роки поспіль у жовтні увесь світ вбирається в рожеве, аби привернути увагу й підвищити обізнаність суспільства стосовно раку молочних залоз. Рак молочних залоз – онкологічне захворювання, яке гарно контролюється, піддається лікуванню й потребує ранньої діагностики, – нагадують у БФ «Квітна».
Найефективніший спосіб попередити розвиток хвороби – раз на рік робити УЗД / мамографію грудей.
Джерело: Вечірній Київ