На вулицях столиці з’явилася провокаційна реклама

image
4 Жовтня 2019, 12:28
Поділитися:

Сітілайти нагадують перехожим, що від зламаного нігтя чи целюліту ніхто не помер. А відкладені на день справи заради обстеження у мамолога можуть врятувати життя жінці.

– А ви вже бачили найактуальнішу соціальну рекламу жовтня на вулицях і підземці Києва⁉️ Надсилайте в коментарях свої варіанти, зазначають у благодійному фонді «Квітна».

Не випадково соціальну реклама з’явилася у жовтні. Саме цей місяць у світі обрано для нагадування жінкам (і їхнім рідним) про запобігання захворюваності на рак молочних залоз.

– 23 роки поспіль у жовтні увесь світ вбирається в рожеве, аби привернути увагу й підвищити обізнаність суспільства стосовно раку молочних залоз. Рак молочних залоз – онкологічне захворювання, яке гарно контролюється, піддається лікуванню й потребує ранньої діагностики, нагадують у БФ «Квітна».

Найефективніший спосіб попередити розвиток хвороби – раз на рік робити УЗД / мамографію грудей.

Читай “Вечірку” в Telegram та Facebook

Джерело: Вечірній Київ