Мобільний додаток Kyiv Smart City змінився: що нового

image
1 Квітня 2020, 17:56
Поділитися:

У популярному мобільному додатку Kyiv Smart City з’явилися нові функції.

Про це повідомляє пресслужба КМДА.

 


Що нового?

  • до сервісів додалась можливість приєднати електронний учнівський квиток;
  • відстежувати свої поїздки швидко і просто;
  • надіслати звернення до Контактного центру 1551(треба натиснути на «Контактний центр Києва» у розділі «Служба підтримки», звідки автоматично буде здійснено перехід у додаток 1551).

 

– Тепер повідомити про непрацюючу лампу в під’їзді або яму на дорозі стало ще простіше. Також в особистому профілі користувача розділ «Зворотній зв’язок» змінено на «Службу підтримки». У цьому розділі користувач може вибрати одну із доступних тем, обрати запитання зі списку і одразу ж отримати відповідь. Якщо ж виникло питання, якого немає в переліку, треба натиснути на опцію «Напишіть нам». Тоді питання потрапить до техпідтримки і відповідь надішлють на прив’язану до профілю електронну адресу користувача, – розповів директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров.

Завантажити додаток Kyiv Smart City можна тут.

Нагадаємо, у Telegram «завели» канал із офіційними даними про коронавірус у столиці.

«Вечірній Київ» завжди поруч – в Telegram і Facebook!

Джерело: Вечірній Київ