Медичне страхування: переваги та перші здобутки

image
11 Лютого 2019, 18:59
Поділитися:

Вивчивши позитивний досвід медичного страхування серед суб’єктів господарювання міста – підприємств Укрзалізниці, «Елопак-Фастів», «Юнівест-Маркетинг», виконавчий комітет Фастівської міської ради першими в Україні серед працівників бюджетної сфери вирішили запровадити систему добровільного медичного страхування. І вже маючи перші позитивні результати, можна говорити про впровадження системи медичного страхування в майбутньому для значно більшої кількості містян.

 

Переваг медичного страхування чимало. Це і підтримка під час хвороби, і контроль за призначенням з боку консультатційно-діагностичного центру (асистуючої служби), і, що важливо, суттєве зменшення фінансового навантаження на пацієнта. А ще захист від «добровільних внесків» чи «благодійної допомоги».

 

Аналізуючи період співпраці працівників виконавчого комітету зі страховою компанією, маємо перші показники. Так, з квітня 2018 р. зафіксовано 230 звернень, з яких 45 – було відмовлено (причина: не страхові випадки). Найбільше, а це понад 120 осіб, звернулось до сімейних лікарів з ознаками гострого респіраторного захворювання, простудних та інших хвороб, 25 осіб отримали лікування неврологічного характеру, 20 – отоларингологічного характеру, в межах 10 осіб – травматологічного, урологічного, кардіологічного та гінекологічного характеру. Про це під час апаратної наради розповіла зав.сектором охорони здоров’я Інна Костюк.

 

Щодо показників, відповідно до яких були здійснені відшкодування, Інна Михайлівна повідомила:

– аптечні та консультативні заклади отримали за надані послуги понад 300 тис. грн.

– Фастівська ЦРЛ отримала кошти за надані послуги в сумі 28,1 тис. грн.

– застрахованим особам в кількості 32 чоловік, які витратили власні кошти відповідно до Програми ДМС, за звітний період було виплачено 35,6 тис. грн. Найбільша сума для однієї особи становила 8,4 тис. грн.., найменша – близько 400 грн.

 

Для налагодження функціонування системи медичного страхування між пацієнтом та медичним закладом минулого року було проведено тристоронню нараду – з представниками страхової компанії, консультаційного центру та керівниками медичних закладів міста. Де були обговорені особливості співпраці у разі настання страхового випадку. Під час наради було окреслено кілька важливих моментів:

щоб система працювала, необхідно налагодити співпрацю лікарів та пацієнтів. Зокрема, важливо, щоб пацієнти не забували про те, що вони застраховані, а лікарі не забували ставити просте запитання пацієнтам «А Ви застраховані?».
важливо у медичних закладах запровадити систему мотивації лікарів, які обслуговують застрахованих пацієнтів.

Джерело: fastiv-rada.gov.ua