Lexus за державні замовлення. Як Петро Перевозник дороги будував

image
22 Грудня 2020, 11:22
Поділитися:

Як Лексус голови Немішаївської ОТГ Петра Перевозника привів нас до схем на будівництві доріг

Петро Петрович Перевозник отримав довіру найбільшої кількості виборців під час виборів голови Немішаївської ОТГ 25-го жовтня. Ключове слово «довіру». Попри гучний корупційний скандал, за який Петра Петровича судять вже 5й рік, Перевозник зумів переконати громаду чотирьох населених пунктів у тому, що йому можна довіряти. Мабуть не в останню чергу завдяки прекрасним дорогам, які Микулицька сільська рада змогла побудувати завдяки платникам податків. Власне про схеми Петра Петровича на будівництві доріг у даному випуску і піде мова.

Після обрання його головою, Петро Петрович мав би бути готовим до підвищення уваги зі сторони суспільства та журналістів. Попри це, буквально через декілька тижнів після виборів він змінив автомобіль та почав їздити на Лексусі 2005-го року вартістю від 10 до 15-ти тисяч доларів. Звісно нас цей факт зацікавив. Ми одразу запитали у Петра Петровича – звідки у нього цей автомобіль, на що він повідомив, що цей Лексус належить його синові і голова ОТГ «взяв його на виплату на два роки».

І на цьому цю історію можна було б завершити, якби ми не були 360.

Під час чергового спілкування з головою ОТГ ми звернули увагу на те, як Перевозник змінив свою версію придбання автомобіля – раніше казав, що взяв на виплату на два роки. А тепер стверджує, що лише планує це зробити, якщо син погодиться.

В цей же час з надійних джерел нам стало відомо, що попередньою власницею Лексусу була Тамара Олександрівна Редько, жителька Запоріжжя 10.02.76 року народження. І, о диво. Тамара Редько є власницею Товариства з обмеженою відповідальністю АРУТА, яке виконувало замовлення Микулицької сільської ради на ремонт доріг у селі Микуличі. Цікаво? Але найцікавіше попереду.

Дана компанія в найкращих традиціях жанру має статутний капітал у 1000 грн, не має на балансі будівельної техніки, необхідної для ремонту доріг і, найцікавіше, зареєстрована за адресою, де знаходиться Микулицька сільська рада та виконує на замовлення сільради на поточні ремонти автомобільних доріг, вартість яких ніколи не перевищувала дотендерного порогу. Це означає, що дана компанія не мала конкурентів у виконанні державних замовлень та не приймала участі у конкурсі. Тобто голова міг одноосібно приймати рішення щодо її участі у асфальтуванні доріг.

Більше того, багато договорів із ТОВ Арута Микулицька сільська рада укладала у один день, що може свідчити про наміри забезпечити уникнення участі компанії у електронних торгах. Усі договори були підписані Петром Перевозником.

А загальна сума виконаних Арутою державних замовлень становить 7 315 100 грн, з яких замовлення Микулицької сільської ради становлять 4 мільйони 782 тисячі грн

Ми вирушили за адресою, яка вказана місцем реєстрації ТОВ Арута. Звісно там її не виявилось.

Тобто компанія, що має ознаки фіктивності отримала від Микулицької сільської ради 31 замовлення на поточний ремонт доріг загальною сумою на майже 5 мільйонів гривень.

Варто звернути увагу, що співпраця Перевозника з даною компанією почалася вже після корупційного скандалу, за який станом на сьогодні його судять, що може свідчити про вплив на цей процес зі сторони осіб причетних до будівництва автомобільних доріг у Бородянському районі. Ми обов’язково звернемося до правоохоронних органів із проханням про перевірку виявлених нами фактів та слідкуватимемо за тим, щоб дана компанія більше не приймала участі у виконанні замовлень по ремонту доріг тепер вже для Немішаївської ОТГ.