“Київський метрополітен” планує провести новий тендер на продовження будівництва гілки метро на Виноградар

“Київський метрополітен” планує провести новий тендер на продовження будівництва гілки метро на Виноградар
26 Грудня 2023, 19:34
Поділитися:

26 грудня 2023 г. 19:27

КП “Київський метрополітен” проведе новий тендер на продовження будівництва Сирецько-Печерської лінії метрополітену в сторону житлового масиву Виноградар. Наразіметрополітен розірвав договір на будівництво гілки метро на Виноградар через зрив термінів будівництва.

Про це, як стало відомо KВ, заявив перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник в інтерв’ю ЕП.

Підписуйтесь на “КиївВладу”

Чинний генпідрядник “Київметробуд”, який виграв тендер у 2018 році, запропонувавши 5,98 млрд грн, перебуває у глибокій кризі. Компанія пережила корпоративний конфлікт та звільнила більшу частину співробітників.

“Ми будемо змінювати виконавця і продовжувати роботу”, – сказав Поворозник.

Як повідомляєтьсяна сторінцізакупівлі в Prozorro, заумовами договору було визначено право замовника відмовитися від угоди та вимагати відшкодування збитків, якщо підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що виконати їх в строк договору неможливо.

“Враховуючи це, “Київський метрополітен” відмовляється від зобов’язань у частині виконання будівельних робіт за договором, про що повідомлено підрядника”, — йдеться в обґрунтуванні.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Раніше”Київметробуду”з урахуванням авансу було перераховано 4 млрд грн. Тепер цей аванс підрядник має повернути.

За словами першого заступника, новий замовник будівництва оцінить і заактує виконані роботи. Виявлені факти зловживань будуть передані правоохоронним органам.

Як писала KВ, на 2024-2025 роки будівництво Сирецько-Печерської лінії київського метро в бік Виноградаря має просунутись на 985 метрів. Це має коштувати бюджету Києва 1,49 млрд гривень. В цілому готовність проєкту через два роки має скласти всього 15%.

Читайте:Метро на Виноградар поточними темпами може будуватись ще 10 років

Нагадаємо, два роки тому будівництво Сирецько-Печерської лінії булофактично зірвано.

За півтора місяці до повномасштабного вторгнення рф в Україну, 17 січня 2022 року, генпідрядник АТ “Київметробуд”не зміг надати жодних планівстосовно I черги будівництва метро на Виноградар (із будівництвом електродепо, будівництво якого тепер заплановано на 2024-2025 роки. Водночас продовжуєтьсярозслідування кримінального провадженняз нецільового використання бюджетних коштів АТ “Київметробуд”.

Читайте:Вивести в готівку й поділити: як за бюджетні гроші будують метро на Виноградар

Департамент транспортної інфраструктури КМДА з 1 вересня 2021 року очолюєРуслан Кандибор. Діяльність цієї структуриз 9 листопада 2021рокуособисто контролюєВіталій Кличко. З 16 липня 2014 року начальником КП “Київський метрополітен” працюєВіктор Брагінський.

Фото: відкриті джерела

КиївВлада

Джерело: КиевVласть – новости столицы и столичного региона