Києву треба позбутися залізниці, яка займає четверть міських територій

image
15 Липня 2020, 14:11
Поділитися:

У проєкті Генерального плану міста Києва запропоновано спорудити зовнішній залізничний обхід від Ніжинського до Коростенського напрямків для пропуску транзитних вантажних потоків, якими нині перенасичений столичний вузол залізничного транспорту.

Про це повідомили в комунальній організації «Київгенплан». Подробиці читайте у матеріалі «Вечірнього Києва» «У столиці поєднають залізничні колії з магістралями для автотранспорту».

Крім того, серед основних заходів розвитку залізничного вузла намічено:

– будівництво залізничної розв’язки в різних рівнях у районі зупинного пункту Лівий Берег;
– спорудження додаткових головних колій на ділянках: Київ-Деміївський – Дарниця, Жуляни – Глеваха, Київ – Миронівка;
– закриття 66 малодіяльних під’їзних колій на 10-ти вантажних станціях;
– створення трьох транспортно-складських комплексів: у районі с. Кожухівка Васильківського району, с. Калинівка Броварського району, м. Українка в комплексі з новими вантажними районами річкового порту;
– закриття вантажних станцій і дворів «Київ-Товарний», «Київ-Дніпровський», вантажного двору «Київ-Почайна», вантажної роботи на ст. «Київ-Пасажирський», сортувальної роботи на ст. «Дарниця».

– У діючому сьогодні Генеральному плані Києва передбачено будівництво залізничного обходу столиці й винесення за межі міста вантажних поїздів, – розповів «Вечірньому Києву» начальник управління транспортної інфраструктури КО «Київгенплан» Олексій Шаповалов. – У проєкт нового генплану й у діючу схему транспорту столиці  це положення також перейшло, адже наміри не виконані.  Поки не маємо великого  транспортного обходу навколо Києва, де окрім автобану передбачений й коридор (простір) для проєктування залізниці, вантажі тягатимуть через центр столиці. Колись, при проєктуванні великого обходу й затвердженні його техніко-економічного обґрунтування залізницю не врахували. Тому Уряду, Мінінфраструктури разом з Києвом конче потрібно якнайшвидше повернутися до цього питання. У проєкті генплану всі заходи, пов’язані з виносом залізничного господарства, що непродуктивно займає у місті величезні площі, передбачені. 

Читайте також у «Вечірньому Києві» «Як прибрати затори у столиці та вивезти людей з Троєщини».

Використання матеріалів сайту лише з активним посиланням на vechirniy.kyiv.ua

Джерело: Вечірній Київ