Кияни трохи менше скаржаться міській владі

image
26 Липня 2019, 16:14
Поділитися:

За пів року кияни надіслали до міської влади 14599 звернень. Це трохи менше, ніж торік.

Про це повідомили в Управлінні з питань звернень громадян КМДА.

– За період з 01.01.2019 по 30.06.2019 зареєстровано 14 599 звернень громадян, з них: письмових – 8 778, усних – 5 821 (за перше півріччя 2018 року – 15 002 звернення громадян, з них письмових – 8 945, усних – 6 057). У порівнянні з минулим роком загальна кількість звернень зменшилась на 403 звернення, або на 2,7%, – зазначили в управлінні.

Зокрема, надійшло 1805 колективних звернень, частка яких складає 12,4% від загальної кількості.

Значну кількість у колективних зверненнях складають питання оплати квартир та комунальних послуг, встановлення лічильників, благоустрою, роботи ЖЕКів, поточного ремонту будинків, ремонту дахів, роботи ліфтів, ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій, облаштування дитячих майданчиків, демонтажу МАФів, роботи дитячих закладів та закладів освіти, незгодою із будівництвом, порушення строків будівництва, введення будинків в експлуатацію, руху транспорту тощо.

Громадяни зверталися передусім із заявами щодо вирішення конкретних життєвих питань (90,6%), скаргами (9,3%), пропозиціями і зауваженнями (0,1%).

Найбільша кількість звернень надійшла від мешканців Голосіївського (12,7%) та Шевченківського (11,5%) районів міста Києва, найменше – від мешканців Печерського (7,4%) та Подільського (7,0%) районів міста Києва.

Як свідчить аналіз, серед основних питань, що порушують громадяни, чільне місце займають питання комунального господарства – 40,4%. Питання соціальної політики складають 12,6%, питання охорони здоров’я складають 6,2%, питання транспорту та зв’язку – 5,6%, питання економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва складають 5,1%, питання житлової політики складають 4,4% від загальної кількості.

До слова, за звітній період до управління з питань звернень громадян надійшло 42 листа з подяками керівництву Київської міської державної адміністрації. Громадяни висловлювали вдячність переважно з таких питань: вирішення питань комунального господарства, охорони здоров’я, соціального забезпечення, надання безкоштовної юридичної допомоги, працевлаштування, оформлення документації та інше.

Читай “Вечірку” в Telegram та Facebook

Джерело: Вечірній Київ