Киянам повернули понад 11 млн грн за неякісні послуги

image
24 Травня 2019, 12:12
Поділитися:

Понад 11 мільйонів гривень повернули киянам за неякісні житлові послуги за перші місяці року. 

Як повідомляє Інспекція самоврядного контролю КМДА, із початку року до них надійшло 142 письмових скарги від містян щодо порушень при наданні житлово-комунальних послуг. 

Переважна більшість із них стосувалася неналежного опалення та завищених нарахувань за послуги централізованого опалення. 

Крім того, в інспекції самоврядного контролю консультують щодо інструментів контролю з боку споживачів у випадку надання неякісних або невчасних послуг з утримання будинків.

Читайте також: Найгірші вулиці Києва: Киянам пояснили, чому досі вулиця Чавдар не відремонтована

Читайте також: У Солом’янському районі посилять нагляд за пунктами металобрухту

Джерело: Новини — Київ TV — Київ TV