Кол-центр Бориспільської міської ради працює цілодобово

Кол-центр Бориспільської міської ради працює цілодобово
28 Грудня 2023, 19:19
Поділитися:

«Вісті» вже неодноразово писали про створення та роботу кол-центру Бориспільської міської ради, що почав працювати ще в 2020-му році. Нещодавно до тижневика звернувся читач, що запитував, чи досі діє кол-центр, адже, за його словами, туди неможливо додзвонитися. Питання ми адресували начальнику управління соціальної політики та охорони здоров’я (а з 2024-го року — і ветеранської політики) Олені Короткій, адже саме це управління зараз займається питаннями його функціонування.

За словами Олени Короткої, кол-центр передали управлінню соціальної політики біля року тому. До цього ним опікувалося КП «Виробниче управління комунального господарства». І на це була вагома причина — адже якщо раніше головні питання мешканців громади стосувалися сфери житлово-комунального господарства та, зокрема, тепло-, водо- та енергозабезпечення, із початком війни вектор важливості трохи змістився у бік соціальних питань.

«Зараз соціальна сфера залишається топовою для містян, особливо в частині, що стосується військовослужбовців. Крім того, багато питань щодо медичного обслуговування. Залишається важливою і сфера ЖКГ, в тому числі питання відключень світла. Дуже часто люди не можуть додзвонитися до ДТЕК, тому телефонують нам, а вже ми самостійно зв’язуємося з оператором енергопостачальної компанії. Питання, пов’язані з нашою основною сферою (соціальні питання, медицина та військовослужбовці) ми вирішуємо самостійно, щодо питань ЖКГ налагоджений зв’язок із відповідними управліннями та комунальними службами.

Всього у кол-центрі працює три оператори. Працює служба цілодобово. Поясню, чому, телефонуючи, людина може не дочекатися з’єднання. Телефонне обладнання, яке ми використовуємо, автоматично спрямовує вхідний дзвінок на одну з вільних ліній. У випадку, якщо всі лінії зайняті (тобто розмовляють по телефону всі три оператори), абонент почує довгі гудки, а не короткі, як це зазвичай буває при зайнятій телефонній лінії. Тому я рекомендую спробувати зателефонувати ще раз через деякий час, і ви обов’язково отримаєте відповідь», — пояснила Олена Коротка.

Також вона зауважила, що наявна телефонна система для кол-центру не передбачає зворотного зв’язку. Це значить, що оператор бачить, з якого номеру здійснювався вхідний дзвінок, але не може перетелефонувати на нього. Тому ще в минулому році, коли через часті відключення світла кол-центр отримував «вал» телефонних дзвінків та мав після з’ясування питань здійснювати зворотний зв’язок, для операторів були додатково придбані мобільні телефони різних операторів.

Телефонний номер кол-центру Бориспільської міської ради
0 800 332 112 (цілодобово)

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter

Джерело: Газета «ВІСТІ» – Бориспіль. Новини. Інформація. Реклама