Кличко знову згадав про “Київську агломерацію” і “киян” з міст-сателітів

image
4 Жовтня 2020, 15:45
Поділитися:



КМДА напрацьовує ідеї щодо покращення транспортного сполучення прилеглих територіальних громад з Києвом. А також питання поводження з твердими побутовими відходами у межах «Київської агломерації».

Про це заявив мер Києва Віталій Кличко під час презентації результатів соціологічного опитування жителів Київського субрегіону, що проводив Київський міжнародний інститут соціології на замовлення Ради Європи, передають Хроніки Обухова з посиланням на прес-службу КМДА.

Близько року тому ми провели установчі збори і зареєстрували місцеву асоціацію «Київська агломерація», куди увійшли 19 місцевих громад. Аби напрацювати спільні дії для розвитку. І ми маємо перспективи змінити ситуацію в наших населених пунктах. «Київська агломерація» – це об’єднання партнерів, де у кожного є право голосу. Ми будуємо діалог і співпрацю, спільно вирішуємо складні питання. Поки що це – тільки початок. Нас підтримують потужні партнери – Рада Європи та Асоціація міст України. За що ми їм щиро вдячні, – сказав Віталій Кличко.

За словами мера Києва, наразі асоціація «Київська агломерація» аналізує інформацію про кожну територіальну громаду, про стан справ і шукає шляхи їх покращення. У рамках реформування адміністративно-територіального устрою п’ять територіальних громад, ради яких є членами асоціації, приєднуються до інших територіальних громад. Але разом із тим до «Київської агломерації» планують приєднатися нові члени.

Зараз триває активна робота з напрацювання ідей у напрямках поліпшення транспортного сполучення і поводження з твердими побутовими відходами, – додав Віталій Кличко.

Як зауважила Ворзельська селищна голова Лариса Федорук, важливим на сьогодні питанням є також законодавче унормування питання «Київської агломерації». Так, за її словами, не враховують специфіку «Київської агломерації» і законопроекти про столицю.

Крім того, за результатами соціологічного опитування жителів Київського субрегіону, 24% мешканців населених пунктів в межах 30 км від столиці і 14% жителів населених пунктів на відстані понад 30 км ідентифікують себе як киян. Серед жителів Києва таких 90%.

  • Щонайменше один раз на тиждень відвідують Київ 51% жителів населених пунктів до 30 км і 28,5% жителів населених пунктів понад 30 км від столиці. Кожного робочого дня це роблять 24,8% і 17%, відповідно.
  • Основна причина відвідування Києва – робота. Через цю причину до Києва їдуть 39% жителів населених пунктів до 30 км і 48% жителів населених пунктів понад 30 км. Близько третини респондентів обох територій відвідують Київ для дозвілля. Також близько третини жителів населених пунктів до 30 км приїжджають до Києва купувати продовольчі і непродовольчі товари.
  • Міжміська маршрутка для багатьох мешканців області – основний спосіб дістатися до Києва. Так, міжміською маршруткою користуються 63% мешканців населених пунктів до 30 км і 58% серед жителів населених пунктів понад 30 км.
  • Серед жителів населених пунктів до 30 км 34% користуються щонайменше однією публічною послугою в Києві, а серед жителів понад 30 км – 16%. Найчастіше це послуги – охорони здоров’я та адміністративні послуги.
  • 44% жителів Києва, 60% мешканців населених пунктів до 30 км і 33% жителів населених пунктів понад 30 км підтримують ідею співробітництва громад Київської агломерації.

Жителі Києва і територіальних громад переважно (відповідно, 82% і 79%) погоджуються, що Київ і територіальні громади мають на рівних умовах домовитися про спільне фінансування спільної інфраструктури, але водночас серед жителів населених пунктів понад 30 км із цим погоджуються 49%.

Більшість жителів всіх територій (64-90%) виступають проти обмеження працевлаштування в Києві жителів інших територіальних громад, але при цьому в Києві кожен п’ятий (22%) погоджується з цим.

Основними напрямками для співробітництва громад Київської агломерації мають бути створення робочих місць, медицина вторинного і первинного рівнів, громадський транспорт, боротьба з корупцією, екологія.





Source link