Кличко з Густєлєвим затягують ремонт Шулявського моста, списуючи на нього мільярди з бюджету, – Віталій Кулик

image
4 Червня 2021, 17:59
Поділитися:

4 июня 2021 г. 15:16

Мер Києва Віталій Кличко разом зі своїм заступником Олександром Густєлєвим, на думку політичного експерта та блогера Віталія Кулика, навмисно затягують ремонт Шулявського мосту для того, щоб “списати” на ньому більше бюджетних коштів.

Про це KV стало відомо з повідомлення Віталія Кулика у Facebook.

“Кличко з Густєлєвим навмисне затягують ремонт Шулявського моста, списуючи на нього мільярди з бюджету? Саме такі висновки напрошуються, якщо проаналізувати ситуацію з ремонтом мосту та “мутки” КМДА навколо цієї теми.

Кличко в 2019 році обіцяв відремонтувати Шулявський міст за рік. Реконструкція досі не закінчена. Проте, вартість ремонту мосту зросла з 598,5 млн гривень в 2019 році до 1,998 млрд гривень на даний момент – рівно в три рази. Тепер Кличко з Густєлєвим обіцяють закінчити ремонт мосту до 2022 року. А поки що на Шулявському мосту падають ліхтарі, а околиці недобудови перетворюються на звалище”, – написав Віталій Кулик.

в Телеграм

Він відмітив, що момент значного погіршення експлуатаційного стану Шулявського мосту прийшовся на період роботи Олександра Густєлєва керівником КП “Київавтодор”.

“Нагадаю, міст остаточно “втомився” в 2017 році, коли від нього почали відколюватися брили бетону. У той час “Київавтодором”, відповідальним за стан мостів, керував Густєлєв. Однак він не поніс жодного покарання за аварію. Більш того, Кличко згодом підвищив його до свого заступника. Гроші на міст спочатку виділялися непрозоро. Так, тендер розіграли між собою компанії одіозного забудовника Максима Микитася. Одна з них, переможець тендеру – “Північно-український будівельний альянс” в 2019 році отримав 100% передоплати – на той момент майже 600 млн гривень. Але, незабаром, після цього “накрилася” піраміда Микитася, залишивши без житла і грошей 13 тис. сімей. Від самого початку ремонтних робіт КМДА пішла шляхом “муток” та непрозорих рішень. Гроші кудись постійно зникали, а роботи проводилися неякісно. Від цього мосту залежить трафік людей правого берега в Києві. В районі постійні “корки”. Всі рішення по шляхопроводу, які пропонувала фахове співтовариство столиці відкидалися. В цьому контексті можна згадати проект інженера та спеціаліста з транспортної інфраструктури Віктора Петрука, який пропонував проект з високою пропускною здатністю та малою кількістю конфліктних вузлів для транспорту”, – зазначив Кулик.

Він підсумував, що мер Києва та його заступник фактично створили умови, за який не відбувається ремонт мосту.

“Натомість Кличко та Ко обрали найбільш дорогий та неефективний варіант реконструкції. Дорогий, бо на ньому можна напиляти бюджетних грошей? Кличко та Густєлєв фактично створили умови, за яких відбувається не ремонт мосту, а розпил бюджетних грошей. Чим довше будують, тим більше коштів крадуть з бюджету міста. Гарна годівничка для мера та його команди”, – закінчив Віталій Кулик.

Читайте: Над компанией из орбиты Микитася, реконструирующей Шулявский путепровод, нависла угроза банкротства

Фото: kiev.klichko.org

КиевVласть

Джерело: КиевVласть – новости столицы и столичного региона