Кличко розповів про нову філософію роботи ЦНАПів
Міські сервіси стають доступнішими для людей з особливими потребами. Зокрема, у одному зі столичних ЦНАПів встановили систему для спілкування з людьми, які мають вади слуху.
Про це повідомив мер столиці Віталій Кличко.
– Ми робимо все, аби Київ ставав комфортнішим для його мешканців. Зокрема, це стосується й інклюзивності. Наприклад, тепер більш доступним стане отримання адміністративних послуг для людей з вадами слуху. В одному зі столичних ЦНАПів почали втілювати пілотний проект – встановили нову комунікаційну систему для спілкування з людьми, які мають вади слуху. Система працює наступним чином: якщо людина носить слуховий апарат, то у ЦНАПі вона перемикає його у спеціальний режим. А якщо апарату відвідувач не має, – адміністратор видає спеціальні навушники. Голосове повідомлення, яке чутиме людина, оброблятиметься та підлаштовуватиметься під її індивідуальні слухові характеристики. Люди з повною втратою слуху можуть скористатися послугами сурдоперекладача через комп’ютер. Ця послуга теж безкоштовна, – зазначив Віталій Кличко.
Нову систему тестують у ЦНАПі, що на Дніпровській набережній і згодом поступово впроваджуватимуть у всіх центрах з надання адмінпослуг у столиці.
У Києві мережа ЦНАПів нараховує 14 центрів. Протягом кількох останніх років ми змінили філософію і підхід до роботи ЦНАПів і надалі вдосконалюємо їх роботу. Сьогодні столичні центри надають уже понад 150 видів послуг.
Джерело: Вечірній Київ