Капітальний ремонт вагонів столичної підземки: як це відбувається?

Щоденно на лініях київського метрополітену працює більше 450 вагонів. Для справної та безпечної роботи вони потребують періодичних планових капремонтів.
🚇Капітальний ремонт проходить на базі вагоноремонтного заводу київського метрополітену.
👷♂️Над відновленням вагонів метро працюють вузькопрофільні фахівці. Вони контролюють кожен етап ремонту та забезпечують безпечну експлуатацію поїздів.
🛠Під час капітального ремонту вагон повністю розбирають:
▫️демонтують обшивку стін, стелі та підлоги, проводять глибоку діагностику всього обладнання;
▫️перевіряють механізми дверей, вікон, вентиляції, освітлення;
▫️здійснюють очищення та відновлювальне фарбування кузова і візків вагонів.
⏳Капітальний ремонт одного вагона триває місяць – півтора, залежно від обсягу робіт.
🛡Завдяки своєчасним ремонтам підземка працює безперебійно, а пасажири можуть щодня користуватися безпечним і комфортним транспортом.