Із 1 травня можна змінити оператора мобільного зв’язку без втрати свого номера

image
2 Травня 2019, 17:08
Поділитися:

Із 1 травня в Україні з’явилася нова послуга від операторів мобільного зв’язку, яка дозволяє абонентам вільно змінювати оператора та отримувати телекомунікаційні послуги зі збереженням власного абонентського номера.

Як зазначає національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ), мобільні оператори провели «значний комплекс робіт» із дообладнання власних мереж, а також створили локальні бази даних перенесених номерів.

Щоб змінити оператора потрібно:

прийти в офіційне відділення, магазин того оператора, на який ви хочете перенести свій номер, і подати у письмову вигляді заявку. Також заявку можна подати дистанційно за допомогою телефона або заповнити інтерактивну форму заяви на веб-сайті оператора-отримувача.
Оператор-отримувач протягом 8 робочих годин із моменту реєстрації заяви абонента на перенесення абонентського номера, робить запит до базового оператора щодо можливості здійснення перенесення цього абонентського номера.
Перенесення абонентського номера відбувається протягом 3 робочих днів (24 години) із моменту реєстрації заяви.
Якщо заявка схвалена, новий оператор інформує про це абонента, видає нову сім-карту і починає обслуговувати його в своїй мережі. На завершальному етапі у абонента може бути відсутній зв’язок до 3-х годин.

Людині, яка телефонує на номер зміненого оператора, прозвучить повідомлення, що даний номер перенесено в мережу іншого оператора з зазначенням його назви.

Джерело: Трибуна Бровари