Ідентифікація клієнтів за поведінкою − новий проєкт від Приватбанку

image
17 Вересня 2019, 18:43
Поділитися:

Приватбанк у партнерстві Mastercard анонсував запуск першого в Україні проєкту верифікації клієнтів, заснований на поведінковій біометрії, що дозволить ідентифікувати клієнтів за їхньою поведінкою, зазначають у пресслужбі Приватбанку. Використання нової технології має зменшити кількість випадків шахрайства, що зробить інтернет-банкінг більш безпечним. Біометричні дані банк обіцяє тримати конфіденційними.

Ідентифікація буде працювати в додатку Приват24 з використанням технології NuDetect.

«NuDetect дозволить онлайн-банкінгу та мобільному додатку Приват24 перевіряти клієнтів за їх унікальною поведінкою при взаємодії з пристроями або додатками. Рішення аналізує сотні сигналів, включаючи характеристики пристрою, пасивні біометричні та поведінкові показники. Потім − порівнює їх зі способом поведінки користувача в минулому. Наприклад, чи поводиться користувач «Алекс» як зазвичай, або сьогодні в його поведінці є щось підозріле? Раптові зміни в очікуваній поведінці, як-от використання пристрою з іншою мовою, введення іншого тексту або занадто швидкий перегляд сторінки − деякі з багатьох потужних індикаторів ризику», − пояснюють у банку.

За інформацією пресслужби, технологія NuDetect допомагає організаціям в усьому світі перевіряти особу клієнтів, використовуючи їх природну поведінку при взаємодії в інтернеті. Рішення забезпечує ненав’язливу безперервну аутентифікацію, воно невидиме і не вимагає попередньої реєстрації. Користувачеві не потрібно виконувати будь-які додаткові дії, окрім тих, які він зазвичай робить, використовуючи свій акаунт. Поведінкові дані таких взаємодій аналізуються в режимі реального часу, щоб забезпечити достовірну оцінку ризиків користувачів − це допомагає компаніям запобігти потенційним вторгненням і атакам. Інформація, що ідентифікує особу, не зберігається, і дані ніколи не будуть доступні хакерам.

«Використовуючи машинне навчання, платформа NuDetect створює профайл клієнта, в якому збираються понад 300 його унікальних параметрів. За цими параметрами платформа в режимі реального часу визначає, чи є користувач справжнім клієнтом або ж шахраєм», − зазначено в повідомленні.

Нагадаємо, Приватбанк за підтримки компанії Visa запускає в Україні системи біометричної оплати покупок FacePay24 для роздрібних торговельних мереж − «оплата обличчям». Більш детально про це можна прочитати ТУТ.

Головне фото − з Інтернету

Джерело: Трибуна Бровари