Ganni: історія успіху бренду з Данії | Трибуна

У світі моди щороку відбуваються сотні змін. І йдеться не тільки про зміну фасонів, які залітають у тренди і зникають із них. Останнім часом з’явилося чимало молодих брендів, які досягли серйозних висот і стали популярними. Одним із таких є данська компанія Ganni, речі якої ви знайдете на сайті інтернет-магазину Invogue.
Бренд був заснований лише 25 років тому, але вже сьогодні його знають у всьому світі. А цікаві факти про компанію ми розповімо далі.
Історія Ganni
Компанія була заснована у 2000 році дизайнером із Данії Дітте Реффструп та її чоловіком Ніколаєм. Подружжя жило модою і завжди хотіло створити унікальний бренд, речі якого будуть поєднувати стиль, свіжість, простоту та доступність. Примітно, що до випуску першої колекції минуло чимало років, оскільки Ніколай та Дітте скрупульозно ставилися до кожної деталі.
У 2009 році відбулася презентація Ganni, яка справила справжній фурор у Данії. Одяг бренду відрізнявся:
інноваційним дизайном;
високою якістю пошиття;
технологічними матеріалами;
зручністю посадки;
універсальністю.
У своїх колекціях дизайнери Ganni намагаються наголошувати на комфорті та простоті. Речі бренду можна з однаковим успіхом одягнути як на прогулянку, так і на ділову зустріч чи вечірку.
Так, уже у 2011 році в Копенгагені було відкрито перший бутик бренду. Далі фірма вийшла на міжнародний рівень, а сьогодні одяг данського бренду можна побачити у всьому світі.
Цікаві факти про Ganni
Ось кілька цікавих фактів про данського виробника одягу:
перша колекція складалася з базових речей: в’язаних кардиганів, светрів та суконь із рідкісних тканин;
Дітте Реффструп ніколи не навчалася дизайну, а створити власні вироби їй допоміг досвід роботи баєром;
назва фірми нічого не означає, тому що це просто літери, складені в гарне слово;
своє натхнення Дітте черпає з міських прогулянок.
Цікаво, що Реффструп розпочала кар’єру у фешн-індустрії ще до здобуття вищої освіти. Саме завдяки своїй цілеспрямованості та працездатності, а також підтримці Ніколая, який бере на себе обов’язки щодо фінансової сторони ведення бізнесу, бренд зміг домогтися визнання у світі.
Джерело: Трибуна – Бровари