Фінішна пряма Горбатого мосту: що вже зроблено і що залишилося зробити

image
8 Лютого 2019, 11:37
Поділитися:

Лише влітку розпочалася активна фаза робіт, тому що було досить важко узгодити із Укрзалізницею надання «вільних вікон» для роботи – вона не дозволяла повного перекриття руху коліями.

Також виявилося, що для насипу використано непридатний для цього грунт. Якби його залишили, пояснив фахівець, була б велика ймовірність просадок насипу та деформації нового дорожнього покриття. Тому довелося увесь той грунт виймати, підсипати новий і укріплювати насип геотекстильними армувальними матеріалами. Здійснено й досить велику роботу по «дорожньому одягу», який спеціалісти називають дорожнє покриття. Всі ці фактори завадили відкрити рух мостом у грудні минулого року, як раніше передбачалося.

За словами Олексія Погасія, прогонова будова мосту є монолітною плитою. Вона має два, а подекуди й три шари арматури. Спеціальне її підсилення дало змогу розширити шляхопровід до відповідних норм. До речі, під час демонтажу працівники були добряче здивовані. Вони виявили, що монолітна рама, вилита ще в 50-х роках, «почувається» відмінно й має такий же стан.

Також вже виконані роботи з-під низу шляхопроводу – укріплені відкоси насипу бутовим камінням із застосуванням армованих решіток коло залізниці. Загалом станом на сьогодні виконано 70-75% обсягу усіх робіт, за які вже заплачено 18 млн 200 тис. гривень.

Джерело: Новости Білої Церкви