Електрички «Київ – Ніжин» і «Київ – Конотоп» зношені на 92 %, число вагонів скорочують, – «Укрзалізниця»

image
17 Вересня 2019, 11:44
Поділитися:

Електрички Південно-Західної залізниці, якими найдешевше можна доїхати із Броварів до Києва, невпинно зменшують число вагонів. Причиною того є майже повна зношеність рухомого складу, принаймні на напрямках «Київ – Ніжин» і «Київ – Конотоп». Про це йдеться у відповіді ПАТ «Укрзалізниці» на запит журналіста «Трибуни Броварів». Тим не менше, одночасно зі скаргами на відсутність фінансування з місцевих бюджетів, чиновники виношують плани човникового сполучення зі столицею, а «Укрзалізниця» навіть будує нові платформи в Броварах.

Із відповіді «Укрзалізниці» зрозуміло, що число електричок на напрямках «Київ – Ніжин» і «Київ – Конотоп» за останні 5 років зменшилось, щоправда не кардинально – із 40 до 38. Втім, в акціонерному товаристві визнають зменшення числа вагонів на поїздах приміського сполучення, не вказуючи чисел.

Відповідь “Укрзалізниці” про скорочення рухомого складу електричок і регіональних поїздів

Відповідно до спостережень, раніше кожна електричка зазвичай мала по 10 вагонів. Тепер – тільки 6. Скорочення поїздів і вагонів перевізник називає вимушеним для «Південно-Західної залізниці». Втім, у товаристві запевняють, що намагаються забезпечувати перевезення на приміських напрямках.

Електричка “Київ – Ніжин” із 6-ма вагонами біля платформи “Княжичі”, серпень 2019 року

В «Укрзалізниці» вказують, що пасажирські перевезення здійснюються в умовах гострої нестачі моторвагонного рухомого складу. Його зношеність становить аж 92 %. Водночас відсутність належного фінансування призводить до неможливості придбання необхідних запчастин, обладнання й матеріалів і, відповідно, належного утримання моторвагонного рухомого складу.

Перевізник зазначає, що відповідно до законодавства, на придбання електропоїздів і дизель-поїздів мали би залучатися, зокрема, кошти місцевих бюджетів. Однак такі гроші на ремонт і купівлю рухомого складу не виділяються взагалі.

Зазначимо, перевезення електричками є найдешевшим способом дістатися до необхідного населеного пункту. Доїхати із Броварів до Києва коштуватиме від 8 до 9 грн. А пільговикам – пів ціни або взагалі безкоштовно. Водночас залізничники скаржаться на величезне число «зайців», а фахівці вказують, що без державних дотацій якісну залізницю не побудувати.

Читайте також: Як доїхати до столичного аеропорту «Жуляни» із Броварів – ОГЛЯД

Утім, розвиток на залізниці все ж доводиться бачити. Так, за останні декілька років на залізничній платформі «Княжичі» збудували «з нуля» нові платформи. Окрім того, чиновники вже не перший місяць виношують плани запуску човників «Бровари – Боярка» та «Бориспіль – Буча», на яких у години пік інтервал складатиме лише 10 хв.

Колишній співробітник департаменту транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації й інженер Віктор Петрук прогнозує, що загальний пасажиропотік на цих лініях становитиме 320 тис. осіб на добу. І цей результат можна порівняти з пасажиропотоком метрополітену.

Фото – Дмитро Карпій, © «Трибуна Бровари»

Джерело: Трибуна Бровари