Дія.QR — упровадження режиму «без паперів» у громадах та регіонах

image
14 Жовтня 2024, 16:44
Поділитися:

Дія.QR — це сервіс, завдяки якому регіональні установи чи локальні бізнеси можуть отримувати копії документів своїх клієнтів через застосунок Дія у форматі PDF одразу на електронну пошту. Це один зі способів шерингу документів через Дію. Сервіс передбачений для державних інституцій, малого й середнього бізнесів та інших компаній, які ще не мають потужностей для налаштування інтеграції Дії з власною інформаційною системою, але бажають цифровізувати документообіг й отримувати копії документів клієнтів за допомогою застосунку Дія.

Щоб отримувати копії документів через застосунок Дія, установі потрібно замовити Дія.QR на порталі Дія та розмістити його там, де приймає клієнтів. А користувачу достатньо мати в застосунку Дія документ, копію якого потрібно надіслати, а також активований Дія.Підпис. Далі — відсканувати Дія.QR та підтвердити відправлення копії документа.

Як працює шеринг документів через Дія.QR?

відкриваємо сканер у застосунку Дія і наводить його на QR
у Дії автоматично відкриється запит на відправку копії документа. У ньому вказано, хто запитує і копію якого саме документа. Далі підтверджуємо запит Дія.Підписом
далі автоматично сформується чернетка електронного листа з копією цифрового документа. Користувачу залишається натиснути Відправити.Копія документа з підписом користувача вже на е-пошті установи.

Шеринг документів через Дію — це єдиний офіційний сервіс для надання копій через застосунок.Скрин документа в застосунку Дія не має юридичної сили. Водночас PFD-копія, отримана завдяки шерингу документів через Дію, має підписи користувача та ДП Дія.

Хто може використовувати сервіс Дія.QR

органи місцевого самоврядування
малий та середній бізнес
заклади освіти, медицини, комунальні підприємства
громадські організації
інші компанії, які у своїх бізнес-процесах використовують копії документів.

Копії яких документів можна отримувати через Дія.QR

паспорт громадянина України (ID-картка)
закордонний паспорт (біометричний та небіометричний від 2015 року)
картка платника податків (РНОКПП)
свідоцтво про народження дитини (відображається в застосунку батьків)
довідка ВПО
посвідчення водія
свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу
студентський квиток
документи про освіту
посвідчення ветерана

 

 

Джерело: Сайт Міської Ради міста Фастів