Броварчанин із другом створили найдивовижнішу в світі гру Isotopium 

image
5 Березня 2019, 20:21
Поділитися:

Про найдивовижнішу в світі гру Isotopium пишуть у соціальних мережах, знімають сюжети як українські, так й іноземні телеканали, на неї вже «підсіли» люди з усього світу, а от в Україні про неї майже ніхто не знає.  Інноваційний проект комп’ютерного атракціону Isotopium, якому немає аналогів у світі, створили броварчан Сергій Безкрестнов та киянин Олексій Фатєєв. Як народжуються та втілюються такі креативні ідеї?  

Ідея проекту

Декорації  диво-полігону розміщено в одному з броварських будинків  на площі 170 кв м.

Але це не є перешкодою з будь-якої країни світу з домашнього комп’ютера або телефону «управляти» танком, який пересувається в «реальних умовах» чорнобильського полігону. У ігровому атракціоні Isotopium створено ілюзію реальних  мандрів гравця залишеним містом, околицями Чорнобильської АЕС серед реальних, а не «мальованих» декорацій. Причому самі декорації створено з максимально продуманими деталями та елементами від житлових будинків, будівлі АЕС до дрібних деталей: дерев, стовпів освітлення, дорожніх знаків та розмітки, відомого «колеса огляду».

Зусиллями художників-оформлювачів максимально наближено до реалій як по кольору, так і текстурі, не лише самі об’єкти, але й зовнішнє та внутрішнє оформлення. Аж до піску на підлозі в промислових об’єктах, меблів у житлових будинках, адже «мандрувати» можна не лише вулицям «міста», але і всередині будівель, поверхами.

Танки не лише пересуваються полігоном, а й «заправляються енергією» від контейнерів із ізотопами, які треба відшукати на локації. Одночасно на полігоні можуть курсувати 20 танків, якими керують гравці з будь-яких країн у порядку черги отриманих заявок на участь у грі.

Вартість гри для громадян України – 190 грн за годину, для іноземців – 9 доларів США. Оплата здійснюється звичайною кредитною картою. Враховуючи вартість гри, розрахована вона на міжнародний контингент гравців.

Про авторів

Автори ідеї – броварчанин Сергій Безкрестнов та киянин Олексій Фатєєв. Олексій – талановитий інженер та «технічний мозок» проекту. Сергій, з яким ми і зустрілися для розмови, працював керівником у компанії «Водафон» (МТС), але останні роки розвиває власні проекти. Наприклад, провідні сайти України будівельного напрямку, сайти з туризму та багато інших. До створення Isotopium Сергій  ставиться як до креативного стартапу з використанням такої «затребуваної у світі робототехніки».

Сергій Безкрестнов

Як розповів Сергій, підготовка проекту зайняла 2 роки. Профінансували її  самі ж винахідники. «Стартап – це така штука, в яку потрібно вірити, – каже Сергій Безкрестнов,  – тому що після 10 місяців кропіткої роботи без прибутку, часом  хотілося все кинути та піти. Але треба продовжувати працювати над найдрібнішими деталями, удосконалюючи і технічну частину, і візуальну, і креативну». Наразі проектом у постійному режимі займається 5 співробітників, ще 10 –  долучаються періодично.

Чому Чорнобиль? За словами Сергія, гра пропонується гравцям із різних країн, а Чорнобиль – всесвітньо відоме місце, до того ж воно таємниче, містичне і мало в кого є можливість побачити його «вживу».

У  чому не гірше Маска

Основним об’єктом гри є танк, який представляє собою складний механізм із комп’ютером всередині. Проект робота створено в графічному редакторі, а сам робот – надруковано на 3D-принтері. Так, друк одного танка займав тиждень, друк станції «заправки енергією» – один день.

Робот оснащено комп’ютером із операційною системою Linux та батареями живлення такого ж типу, а також якісною відеокамерою, як у деяких автомобілях Тесла. Усі комплектуючі ретельно підбиралися і удосконалювалися. Наприклад, відеокамери тестували біля 3-х місяців, а тестування  акумуляторів триває до цього часу.

Як проект став всесвітньовідомим

Як зазначає Сергій – різними шляхами. Одним із ключових шляхів стали обзори від відомих блогерів на Youtube. Вони тестують гру та діляться враженнями: аудиторії деяких блогерів перевищують аудиторії  національних телеканалів. Наразі такі обзори вийшли для ринків США, Канади, Європи та мають мільйонні перегляди. Аналогічні обзори готують також спеціальні сайти, які відслідковують індустрію комп’ютерних ігор. Ці сайти відзначили цей проект як «найінноваційнішу гру року». Про популярність та масову відвідуваність таких ресурсів говорить той факт, що після виходу обзорів у черзі на участь у грі буває по 200 гравців.

Саме з метою просування проекту (а не збору коштів – авт.) було використано Kickstarter – сайт для залучення грошових коштів на реалізацію творчих, наукових і виробничих  проектів за схемою краудфандинга. За допомогою цього каналу вдалося зібрати суму на створення ще 10 роботів та впровадження функції пострілів. Чи будуть у Isotopium аналоги – покаже час, але це вже буде клоном оригінальної ідеї.

Про розвиток проекту

Тут є кілька стадій та напрямків, зазначає Сергій.  По-перше, є ідея, що крім просто «прогулянок» територією Чорнобиля з метою огляду непересічної місцевості додасться функція можливості стріляти, що дозволить вийти на рівень індивідуальних чи командних змагань. Це, в свою чергу, дозволить у подальшому  сформувати як національні, так й інтернаціональні команди. Для цього на фронтальному екрані висвічуватиметься  ім’я (нікнейм) та країна гравця.

По-друге, зазначає винахідник, є бажання розвивати саму ідею мандрівок у реальних, а не  мальованих декораціях. Наприклад, можна збільшити площу самого «полігону» в кілька разів, ускладнити самі декорації.

Наразі автори ідеї мають багато пропозицій від приватних інвесторів із усього світу, але готові співпрацювати лише із «стратегічним партнером» – компанією світового рівня  на зразок Nintendo. Головне, зазначає Сергій, щоб стосунки з інвесторами складалися за світовими стандартами: інвестор затверджує етапи бізнес-плану і не втручається в креативну частину.

За словами Сергія, також є пропозиції створення подібних аналогів робототехніки із суто практичною метою. Наприклад, щоб «робот-танчик» досліджував справжні промислові або будівельні об’єкти.

У авторів Isotopium є ще одна велика мрія: зробити імітацію колонії «підкорювачів космосу» на поверхні Марса з надземною та підземною частинами, з кількома сотнями роботів, з космічною технікою майбутнього. А в інвестори планують запросити самого Ілона Маска – великого шанувальника «космічної теми».

Ангеліна Козлова

Фото – надані Сергієм  Безкрестновим

Джерело: Трибуна Бровари