ББЛІЛ: електронна рецепція не працює

image
15 Листопада 2019, 16:47
Поділитися:

Після гучного відкриття оновленої реєстратури в КНП «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» пацієнти очікували на сучасний підхід до обслуговування. Але не так сталося, як гадалося.

Разом із комфортним ремонтом рецепції було обіцяно електронну чергу на запис до лікаря. Натомість на великому моніторі в залі реєстратури – чорний екран, а апарат для видачі електронних квитків не працює.

Із 17 жовтня реєстратура поліклінічного відділення лікарні почала роботу у відремонтованому приміщенні за 1,5 млн грн. Окрім сучасного ремонту та нових меблів передбачалося, що запис на прийом буде здійснюватися шляхом електронної черги через інтернет. Відтоді минув місяць, а запис пацієнтів реєстратором ведеться від руки у товстому зошиті в клітинку.

«Вісті» поцікавилися причинами простою встановленого обладнання у керівництва медзакладу.

«Система запрацює»

Директор КНП «ББЛІЛ» Олександр Щур пояснює, що електрон­на система проходить тестування, терміни його завершення залежать від спеціалістів. «Загальна електронна система України не може налагодити зв’язок із нашою міжнародною інформаційною системою (МІС), тож спеціалісти розробляють зв’язок між ними», — пояснив Щур.

Також він уточнює, що бориспільський медзаклад підключено до найкращої медичної інформаційної системи Doktor Eleks EHealth (Доктор Елекс). «Завдяки цій системі забезпечується співпраця всього медперсоналу та підвищується якість обслуговування пацієнтів: лікар зможе швидко знаходити потрібну інформацію про хворого, а завдяки структурному збереженню даних медичної картки — економити час на огляд у системі «розумного документообігу», — розповідає директор лікарні.

Який ще час пацієнти чекатимуть візиту до лікаря за старою системою живої черги, не зрозуміло, бо дата запуску обладнання поки не відома.

 

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter

Джерело: Газета «ВІСТІ» – Бориспіль. Новини. Інформація. Реклама