Аварія на електропідстанції «Бориспіль»: причини і наслідки

image
7 Червня 2019, 14:18
Поділитися:

6 червня через аварію на підстації «Бориспіль» половина міста на шість годин залишилася без електропостачання.

Директор Бориспільського РП «Київобленерго» Микола Борзяк повідомив «Вістям», що електроенергія була відсутня з 12.00 до 18.00. Причиною аварії стало пошкодження на абонентській лінії, внаслідок чого вийшла з ладу одна із секцій підстанції «Бориспіль». У Борисполі повністю відновили електропостачання за шість годин, а відновлення абонентської лінії, яка спричинила проблеми з електропостачанням,  продовжувалося і наступного дня після аварії.

Перший заступник Бориспільського міського голови Микола Корнійчук розповів, що відновлювальні роботи на підстанції проводили спеціалізовані бригади «Київобленерго», бо працівники районного підприємства не мають доступу до підстанцій з такою високою напругою.

Міські комунальні служби у період відсутності електропостачання працювали в штатному режимі. Перебоїв із забезпеченням водою не було — два найбільших водозабори аварійне відключення не зачепило. Проблеми каналізаційно-насосних станцій, які тривалий час залишалися без електропостачання, вдалося вирішувати оперативно. Аварія трапилася удень, коли люди, переважно на роботі, тож і використання води та продукування стоків були меншими.

За словами директора КПВКГ «Бориспільводоканал» Олександра Гануша, відключення зачепило вісім КНС-сок, але після переключення мереж на інші лінії, на чотирьох станціях живлення вдалося відновити. Мешканці Борисполя не відчули проблем, які довелося вирішувати водоканалу. Олександр Гануш підсумував, що загалом аварійна ситуація коштувала підприємству майже 10 тис. грн. Також наголосив, що для таких аварійних ситуацій у тариф на водопостачання та водовідведення і закладається інвестиційна складова.

Микола Корнійчук звернув увагу, що навіть при вимкнених світлофорах на дорогах Борисполя було відносно спокійно. Начальник патрульної поліції міста Віталій Горкун контролював ситуацію на вул. Київський Шлях та найбільш завантажені перехрестя на перетинах із вулицями Головатого,  Європейською та Бежівкою. «Потрібно віддати належне водіям, ситуація на дорозі не вийшла із-під контролю, коли  світлофори не працювали — регулювальників виставляти не довелося», – підсумував Корнійчук.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter

Джерело: Газета «ВІСТІ» – Бориспіль. Новини. Інформація. Реклама