Angry Birds показали, як правильно їздити в київському метрополітені

image
5 Серпня 2019, 08:25
Поділитися:

 «Дніпро» стала ще однією станцією київської підземки, де перестали продавати жетони. Однак, раніше куплені, ще можна використати на турнікеті.

Жетони повністю виведуть із обігу до 30 жовтня. У КП «Київський метрополітен» креативно про це нагадують мало не щодня.

Так, напередодні прем’єри мультфільму «Angry Birds. Закляті друзі», один із головних героїв-птахів «знявся» у ролику-нагадуванні. Птах Ред із жетоном намагався пройти у підземку, але турнікет його не пропустив. А от «зелена картка» – відкрила двері.

У метрополітені нагадють, що сучасні засоби оплати працюють на станції «Нивки» (вихід до пожежної частини), станції «Іподром» (вихід до Іподрому), «Теремки» (вихід до «Магелану») та у вестибюлі (вихід до ТРЦ «Піраміда») станції «Позняки».

Як зручно платити в метро:

1) Картка метро

  • продається на працює на усіх станціях, як за готівку так і безготівково
  • заставна вартість 15 грн (повертається при здачі картки після використання поїздок у касу)
  • вартість поїздок від 8 до 6,5 грн, в залежності від кількості.
  • можна проводити групу осіб (наприклад, якщо ви везете дітей на екскурсію)
  • дійсна рік після останньої поїздки

2) безконтактна банківська картка

  • працює на жовтих турнікетах
  • вартість поїздки 8 грн
  • працює з додатками ApplePay та GooglePay

 інколи у банківської системи бувають збої, тоді вам доведеться або почекати до відновлення роботи або скористатися альтернативним способом оплати

3) е-квиток (КП”ГІОЦ)

  • уже продається в автоматах на станціях Хрещатик, Академмістечко
  • працює як в метро, так і в наземному транспорті (турнікети позначені)
  • в метро продається на станціях – Хрещатик, Театральна, Майдан Незалежності, Лісова, Арсенальна, Академмістечко, Теремки, Видубичі, Почайна
  • вартість 50 грн (не повертається)
  • вартість поїздок від 8 до 6,5 грн, в залежності від кількості.
  • поповнення он-лайн – https://transport.kyivcity.gov.ua/

оператором системи є КП “ГІОЦ”, при некоректному спрацюванні потрібно звернутися за телефоном 044 366 55 55

 Працівники метрополітену не мають доступу до системи, е-квиток не обслуговується в сервісних центрах метро.

Читай “Вечірку” в Telegram та Facebook

Джерело: Вечірній Київ