«Аерохендлінг» не дозволить втягування у політичні ігри»

image
6 Червня 2019, 18:31
Поділитися:

Багато хто чув нещодавні новини про можливу зупинку роботи міжнародного аеропорту «Бориспіль» через страйки працівників однієї з хендлінгових компаній. Пізніше прес-служба аеропорту «Бориспіль» повідомила, що інформація про зупинку діяльності аеропорту є некоректною, маніпулятивною і такою, що вводить в оману читачів.

Враховуючи те, що велика кількість бориспільців працює в аеропорту, ми вирішили з’ясувати деталі ситуації і поспілкувалися з Олегом Голохвастовим — генеральним директором компанії «Аерохендлінг».

— Пане Олеже, у чому суть ситуації?

— Усе почалось із підбурювання наших працівників через соціальну мережу Facebook активістами профспілки і тиражування класичних місцевих передвиборчих популістичних маніпуляцій на кшталт: «погане керівництво, не платять гроші, тиснуть на профспілку» і тому подібне… На жаль, популізм — незмінна характиристика політичного процесу, цей випадок не є винятком.

— Ви вживали заходів для того, щоб прийти до консенсусу з працівникам?

— Так, звичайно ми налаштовані на діалог з працівниками. Неодноразово повідомляли Профспілку про необхідність проведення зустрічі. Ми прагнемо за круглим столом обговорити проблемні питання, якщо такі питання є і вони їх дійсно турбують. Адже з незрозумілих для мене причин активісти проігнорували нашу пропозицію. Разом з тим, лідери профспілки продовжують звертатися з необґрунтованими вимогами про проведення страйку через соціальні мережі та поширювати недостовірну інформацію, ставлячи під загрозу ділову репутацію як «Аерохендлінгу», так і Міжнародного аеропорту «Бориспіль» в цілому.

— Хіба такі страйки законні?

— Ні. Крім того, у цивілізованому світі страйки оголошують тоді, коли всі інші можливості для вирішення конфлікту вичерпано. Це пряма норма законодавства. У нашому випадку Профспілка ігнорує положення закону, і замість того, щоб дійсно захищати працівників, об’єднується з недобросовісними організаціями та місцевими депутатами,  використовує трудовий колектив як засіб для досягнення власних цілей.

— Серед ваших працівників є ті, хто розділяють вимоги профспілки?

— Звичайно, серед Аерохендлінгу є працівники, які піддалися на провокації, але їх близько 10%. Та найбільше мене вражають люди, які публічно обливають брудом підприємство і його керівництво, але не мають жодного стосунку до діяльності нашої компанії. Певно, ці особи мають зиск від своєї діяльності.

— З чим ви пов’язуєте таку поведінку активістів?

— Попереду вибори, а це завжди благодатний ґрунт для любителів політичних маніпуляцій і гри в «захисників демократії», особливо для  місцевих депутатів. Врахуйте, наша компанія прибуткова, одна з найкращих команд в хендлінговому бізнесі. Вона сплачує високі податки, у тому числі в місцевий бюджет — за 2018 рік ми сплатили 21 мільйон податку на прибуток фізичних осіб до бюджету міста Бориспіль. Можливо, комусь це не до вподоби, але ми не дозволимо втягувати себе у локальні політичні ігри, а просто будемо далі професійно робити свою роботу.

— Що ви маєте на увазі?

— Якщо відключитися від емоцій і говорити виключно про цифри, то у 2015 році ми обслужили 2,6 млн пасажирів, у 2016 році — близько 3 млн пасажирів, у 2017 році — 3,6 млн пасажирів і плануємо у поточному році збільшити цю цифру до 4 мільйонів. Наші успіхи відображаються також на заробітних платах наших працівників. Зокрема, середній рівень заробітної платні серед працівників, які здійснюють обслуговування пасажирів, за квітень 2019 року склав 16 тисяч гривень. Практикант, людина, яка приходить до нас «з нуля» — отримує 8 тисяч гривень після оподаткування, супервайзери заробляють по 17—18 тисяч. Усіх забезпечуємо форменим одягом і безкоштовною розвозкою до роботи, вкладаємо кошти в навчання, постійно вдосконалюємося. Тому оцінюйте самі, чи є об’єктивні причини для невдоволення працівників? І навіть якщо хтось вважає, що може заробляти більше, він завжди може вийти на ринок праці і шукати більш конкурентну роботу.

— І наостанок, пару слів від вас.

— Сподіваюся, що в наших силах вирішувати конфліктні моменти у формі діалогу. Ми готові чути позицію учасників і враховувати їхні інтереси. Головне — не спускатися до рівня поширення пліток і не вдаватися до незаконних дій. І, звісно, відрізняти конфлікти та псевдоконфлікти.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter

Джерело: Газета «ВІСТІ» – Бориспіль. Новини. Інформація. Реклама